Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin piiskaa.

Annika.
01.07.2023 |

Olen 26v nainen ja mieleeni tulee koko ajan, että saisin piiskaa. Nyt meinaan tämän fantasian toteuttaa. Ajatus olisi että minut sidottaisiin sänkyyn jaloista ja käsistä, Tyynyjä pepun alle, että oisin avuttomana pylly pystyssä. Notkea pajuvitsa voisi olla piiskana, mies tai nainen piiskaajana. Ajatus olisi että kun nyt kokeilen tätä, niin saisin niin kovaa reisille, pepulle, että itku pääsee ja oisin raitaiseksi piiskattu niin kuin BDSM videoissa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on kauneimmillaan posket ja pimpsa märkänä ja pakarat hehkuvan punaisina. M48

Oletko kenties feikkiguru? Aika säälittävältä kuulostat. 😘

M48, trueguru

Mikäs tiuhti se sinä olet. Trueguru salli mun nauraa, true master on sitten jo jotain. N 32.

Minua ei säälittävät subiakat kiinnosta, feikkigurua senkin edestä ja huhujen mukaan ollut aika hiljaista sillä saralla viimeajat. 

M48, the guru

Vierailija
42/43 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on kauneimmillaan posket ja pimpsa märkänä ja pakarat hehkuvan punaisina. M48

M48, trueguru

Mikäs tiuhti se sinä olet. Trueguru salli mun nauraa, true master on sitten jo jotain. N 32.

Minua ei säälittävät subiakat kiinnosta, feikkigurua senkin edestä ja huhujen mukaan ollut aika hiljaista sillä saralla viimeajat. 

M48, the guru

Poika, poika. Subinaiset on säälittäviä vain hetken nurkassa piiskaa saatuaan paljaat pyllyt punaisina. Nurkasta päästyään subi on taas hot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, trueguru

M48, the guru

Poika, poika. Subinaiset on säälittäviä vain hetken nurkassa piiskaa saatuaan paljaat pyllyt punaisina. Nurkasta päästyään subi on taas hot. 

Olet säälittävä 😘