Haluaisin piiskaa.
Olen 26v nainen ja mieleeni tulee koko ajan, että saisin piiskaa. Nyt meinaan tämän fantasian toteuttaa. Ajatus olisi että minut sidottaisiin sänkyyn jaloista ja käsistä, Tyynyjä pepun alle, että oisin avuttomana pylly pystyssä. Notkea pajuvitsa voisi olla piiskana, mies tai nainen piiskaajana. Ajatus olisi että kun nyt kokeilen tätä, niin saisin niin kovaa reisille, pepulle, että itku pääsee ja oisin raitaiseksi piiskattu niin kuin BDSM videoissa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kauneimmillaan posket ja pimpsa märkänä ja pakarat hehkuvan punaisina. M48
Oletko kenties feikkiguru? Aika säälittävältä kuulostat. 😘
M48, trueguru
Mikäs tiuhti se sinä olet. Trueguru salli mun nauraa, true master on sitten jo jotain. N 32.
Minua ei säälittävät subiakat kiinnosta, feikkigurua senkin edestä ja huhujen mukaan ollut aika hiljaista sillä saralla viimeajat.
M48, the guru
Poika, poika. Subinaiset on säälittäviä vain hetken nurkassa piiskaa saatuaan paljaat pyllyt punaisina. Nurkasta päästyään subi on taas hot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kauneimmillaan posket ja pimpsa märkänä ja pakarat hehkuvan punaisina. M48
Oletko kenties feikkiguru? Aika säälittävältä kuulostat. 😘
M48, trueguru
Mikäs tiuhti se sinä olet. Trueguru salli mun nauraa, true master on sitten jo jotain. N 32.
Minua ei säälittävät subiakat kiinnosta, feikkigurua senkin edestä ja huhujen mukaan ollut aika hiljaista sillä saralla viimeajat.
M48, the guru
Poika, poika. Subinaiset on säälittäviä vain hetken nurkassa piiskaa saatuaan paljaat pyllyt punaisina. Nurkasta päästyään subi on taas hot.
Olet säälittävä 😘
Guru ja kaikki muut tusinamiehet jotka ette ymmärrä asiasta mitään. Älkää tulko sössöttään ja viisastelemaan tänne. Gabriela.
Missä naispiiskurit? piiskapoika at proton me
Ymmärrän että random haku voi houkutella myös pervoja. Näin itse 51v miehenä olen törmännyt 4n naistuttavaan jotka ovat kyseisestä haaveillut ja pidin tärkeänä että kirjoitetaan ylös asennot, sidonnat, aika ja työvälineet jolla piiskataan ja kokeiltiin millä voimalla. Hyvä niistä jokaisesta tuli ja sain pari kolme kertaa laueta haluamallani tavalla eli hitaat suuhoidossa ja pikaiset pilluun kun peffa oli arkana.
Uskon että meninhyvin koska tunnettiin , eli ihan randomia en suosittele. Muilta osin leikkiä Siinä missä muutkin . Yksi halusi toistamiseen muille riitti ns sidottuna oleminen ja nainti jatkossa. Eli enemmänkin toive kun pysyvä tapa.
Ken naisista halua niin ilmoitelkaa. Mielellään vaikka aluksi sidottuna sekdi ja sitten jatkossa vitsat piiska ym mitä kukin itse toivoo niin hyvä tulee. Lopussa on nautinnon kyyneleet
M48, the guru