Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tosissani yritän mennä töihin

Vierailija
01.07.2023 |

Haastattelu on tiistaina. Olen tutkinut yrityksestä, alasta ja kilpailijoista kaiken, mitä ikinä löydän.

Olen valmistellut sopivia kysymyksiä ja kommentteja, keksinyt vastaukset kaikkiin mahdollisiin haastattelukysymyksiin.

Voiko olla mahdollista, etten saakaan työtä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista

Mutta todennäköisyydet ovat paremmat jos olet aidosti kiinnostunut ja miettinyt Miten voit tuoda osaamisen työpaikalle ja auttaa heitä onnistumaan

Vierailija
2/8 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä voit antaa heille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota kysytään. Mulla on hyvä tausta ja oikea koulutus. Tuo tosin on kaikilla muillakin haastatteluun kutsutuilla. Tuossa kohdin juttu menee arpapeliksi. Joku osaa sanoa jotain ja joku toinen ei. Kuitenkin valinta voidaan tehdä satunnaisten vastausten perusteella.

Vierailija
4/8 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinta tehdään lopulta fiiliksellä. Voidaan keksiä mitä tahansa perusteluja tai väitettyjä painotuksia, mutta oikeasti fiilis ratkaisee.

Ota rennosti ja ole oma itsesi. Muuta et pysty fuskaamaan pitkään.

Vierailija
5/8 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota kysytään. Mulla on hyvä tausta ja oikea koulutus. Tuo tosin on kaikilla muillakin haastatteluun kutsutuilla. Tuossa kohdin juttu menee arpapeliksi. Joku osaa sanoa jotain ja joku toinen ei. Kuitenkin valinta voidaan tehdä satunnaisten vastausten perusteella.

Mitä ne sun koulutuksella ja taustalla tekee? Maksaako joku instanssi niistä firmalle rahaa? Mitä sä TARJOAT firmalle. Mieti kysymys uudestaan.

Vierailija
6/8 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne sun koulutuksella ja taustalla tekee? Maksaako joku instanssi niistä firmalle rahaa? Mitä sä TARJOAT firmalle. Mieti kysymys uudestaan.

Olet oikeassa. Yritän miettiä. Auta lisää!

Kaikki apu otetaan vastaan. Haluan tuon paikan. Loppuu sitten munkin työttömyys.

Vierailija
7/8 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Yritän miettiä. Auta lisää!

Kaikki apu otetaan vastaan. Haluan tuon paikan. Loppuu sitten munkin työttömyys.

Kovin vaikea auttaa, kun en tiedä tilannetta. Mutta siis tuomasi lisäarvo on se mikä firmaa kiinnostaa. Aina sitä ei ole helpoa pukea sanoiksi ja se ei aina ole niin ilmeistä. Mutta ajatellaan nyt että haet Fazerin tuotekehitykseen ja olet elintarviketurvallisuuteen erikoistunut biokemisti. Tuomasi lisäarvo on esim. prosessikehitys liittyen elintarvikekemian turvallisuuteen, johon olet ollut kehittämässä vastaavia malleja jo Atrialla ja Valiolla. Voit kertoa, että näiden projektien jälkeen takaisinvetojen määrä laski 50% ja omavalvontakustannuksissa säästettiin vuodessa vajaa puoli miljoonaa, kun virhe-erät pystyttiin havaitsemaan jo varhaisessa vaiheessa. Tuossa vaiheessa Fazerin tyypit olisi ihan pähkinöinä ja sanoisi, että just sun kaltainen osaaja me tarvitaan. Mikäs se olikaan se sun palkkatoive, niin katsotaan askelmerkit kuntoon.

Vierailija
8/8 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Sanoiksi pukeminen on hankalaa ja varsinkin itseni kehuminen, vaikka olenkin loistava.