Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pesukarhun kuvat ovat Suomessa vielä laillisia?

Vierailija
30.06.2023 |

Minua ainakin järkyttää, että tällaista äärioikeistolaista vihanlietsontaa saa ostaa ja myydä vapaasti? Ilmoittakaa, jos löydätte tällaisen tuotteen kaupasta, niin voidaan laittaa boikottiin ja vaatia anteeksipyyntö ja vankeustuomio äärioikeistosympatioista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko poliisille ilmoittaa jo näistä, vai pitääkö lakimuutosta odottaa seuraavaan hallitukseen?

Vierailija
2/4 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusurpoilua tämä aloitus. Minäkin nosta käteni eteen ja ylös kun tervehdin, olen ajanut pääni kaljuksi, ja pukeudun mustaan pilottiin ja maihareihin. Pidän hihassa myös punaista nauhaa. Mutta tervehdykseni ei ole mikään äärioikeistolainen tervehdys, vaan roomalainen tervehdys "saluto romano" koska olen antiikin historian innokas harrastaja. Pääni on kalju koska en pidä hiustenhoidosta, pilottitakki on kunnianosoitus sodassa lentäneelle vaarilleni ja maihareita käytän kesät ja talvet niiden monikäyttöisyyden vuoksi, olen myös erähenkinen ja siellä ne toimivat hyvin. Kotkasymboli löytyy t-paidasta, koska ajattelin hakea opiskelemaan ornitologiaa. 

Jos se tulee ulos ahterista ja näyttää sekä haisee kakalle, niin ei siinä taida mitkään mielikuvitukselliset selitykset auttaa ketään uskomaan että se on jotain ihan muuta.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain vielä Upo Pesukarhu? Käytännössä äärioikeiston jäsenyyden merkki. Siinähän on Suomen lippukin tarrana, aivan kuten skineillä oli takin reunassa.

Vierailija
4/4 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukarhu on paha, mutta supikoira se vasta paha onkin. Nimestäkin tulee mieleen supo, jonka vasemmistolaiset perskärpäset ahdistavat meitä yli-inhimillisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi