Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taloyhtiön saunassa

Vierailija
30.06.2023 |

Välillä toivon että kohtaan alakerran naapurin saunakäytävässä ja hän panee minua niin että joutuu uudestaan pesulle kanssani. Otan usein seksilelun saunaan ja jätän oven lukitsematta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla saunomaan kanssasi, niin voit jättää lelun kotiin.

M46

Vierailija
2/8 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut yllätti taloyhtiön saunassa yksi yläkerran ukkomies. Sanoi, että luuli saunan olevan vapaa ja paukkasi alasti sisään. En ehtinyt peitellä kriittisiä paikkojani ja mies tuijotti rintojani ja häpyäni tovin. Olin huomaavinani jäykistymistä, mutta sitten hän kääntyi pois. Olisikohan tilanne voinut mennä toisin jos olisin ollut rohkea ja tehnyt aloitteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa joku paukuttais mua saunan eteisessä takaapäin. Tässä pihapiirissä asuu yks iso nami musta mies jonka oon kyllä huomannut, ja sekin mut!

Vierailija
4/8 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa joku paukuttais mua saunan eteisessä takaapäin. Tässä pihapiirissä asuu yks iso nami musta mies jonka oon kyllä huomannut, ja sekin mut!

Mustat miehet on ihania. Olen nyt tapaillut yhtä hyvin varustettua kenialaista miestä, ja seksi on kyllä ihan eri planeetalta. Olen huomannut kokeilevani tämän miehen kanssa sellaisia asioita, joita oman aviopuolison kanssa ei ole tullut edes mieleen. Jotenkin se kiima, jonka iso kalu saa aikaan ajaa minut tekemään kaikienlaisia juttuja. Otin jopa tuon kenialaisen kalun pyllyyni, kun hän sitä kauan toivoi. Onalle miehelleni en ole pyllyäni koskaan antanut. Tämä on eri asia, koska tunnen olevani velkaa hänelle siitä, että tyydyttää minut täydellisesti.

Raija 51

Vierailija
5/8 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkipäivän ahdistelut on näköjään toivottuja ja monella suunnitelmissa. Lykkyä lakitupaan!

6/8 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka monella on ehkä mielekkäitä toiveunia, niin todellisuudessa lakitupaan pääsee helposti näillä konstilla.

Vierailija

Vierailija
7/8 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen harkintaa. Noi Afrikan kollit vaan rynkyttää hulluna ja aina perseeseen vaikka kieltää.

Vierailija
8/8 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tämä hotti alakerrannaapuri on?