Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vyöhyketerapia tai homeopatia lapsettomuuteen

10.12.2006 |

Hei kaikki,

Olisiko teillä jakaa tietoa homeopatiasta tai vyöhyketerapiasta lapsettomuuden hoitoon? Ystäväni kaipailee kipeästi neuvoja. Hoitoja takana jo 4 vuotta eikä tulosta... Olen itse joskus kuullut että joillakin tämä on auttanut. Vai onko sitten kaikki ollut vaan sattumaa?!?!

Kaikki tieto olisi arvokasta!!! Jos vielä on jotain paikkoja mitä suosittelisitte tampereen alueelta niin nimet tänne pinoon vaan!

Ystäväni kiittää jo etukäteen! :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hyvää ja pätevää vyöhyketerapeuttia?

Vierailija
2/10 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni yritti 14 VUOTTA saada lasta ja viimein homeopatian avulla sai 3 lasta.

Vyöhyketerapeuttini kanssa olen keskustellut lapsettomuudesta ja hän kyllä mainosti siitä olevan apua. Eli ennen hoitojenkin aloittamista kannattaisi käydä vyöhyketerapiassa. Suosittelen Tampereen Medika Novasta M-L Harjua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

itse olen käynyt nyt vyöhyketerapiassa Hoitola Heijasteessa Tampereella. Voin suositella, on aivan ihana hoitaja. Vielä ei ole ainakaan tärpännyt, mutta on auttanut muihin ongelmiin. Hoitaja on kuulemma pari naista " saanut raskaaksi" .

Vierailija
4/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku suositella vielä muitakin vyöhyketerapiaa antavia hoitajia/hoitopaikkoja? Onko antaa mitään hintaesimerkkejä ja esimerkkejä hoitojaksoista (kuinka monta kertaa olette käyneet jne)?

Kiva jos joku osaisi neuvoa!

Vierailija
5/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin Tarja Heikkinen-Latikalla hämeenkadulla. Hän on sekä vyöhyketerapeutti että homeopaatti :) Kävin hänen luonaan vajaan pari kuukautta ja 3½ vuoden yrityksen jälkeen sain plussaa ja nyt neiti 3kk :)

Vierailija
6/10 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampellan alueella, siellä A.Lahtinen oli hoitajana. Hinta oli muistaakseni n. 40 euroa/kerta. Tosi rentouttavaa ainakin, plussa tuli lopulta hoidoilla vajaan parin kuukauden käyntien jälkeen. Käyntejä oli kerran viikossa. Jatkoin käyntejä raskauden aikana ja synnytyskin oli mulla kohtuu helppo, liekö sitten vyöhyketerapiasta johtuvaa vai muusta.

Osse ja neiti 8vk

Vierailija
7/10 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi hoitaja kotona.

Vierailija
8/10 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavan alan hyvää hoitajaa...? Olis myös kiinnostusta käydä. Meillä takana yritystä kohta kuusi vuotta.

Vierailija
9/10 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kerkesinkin löytää medikanovan yhteystiedot netistä. Pari aikaa jo varattuna, tosin en tiedä, ehtiikö auttamaan tähän hoitoon ihan niin hyvin kuin toivoisi. Mutta kiva kokeilla ihan muutenkin!

Vierailija
10/10 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdesta voin lämpimästi suositella vyöhyketerapeuttia/luontaishoitajaa nimelta Kaija-leena Heikkilä. Toimipiste aleksanterinkatu 1.

Stemppiä Teille,

Riikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi