Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on Purra, eikö hänen kuuluisi nyt sanoa jotain? Hitto, mitä meininkiä nyt kyllä...

Vierailija
30.06.2023 |

Joku tiedote oli pitänyt tulla siinä siunaamassa, kun erosta ilmoitettiin. Ei tämä nyt luottamusta herätä yhtään, entä jos oikeasti pitäisi toimia nopeasti?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! joku sellainen lausunto edes, että otamme tilanteen vakavasti, asia on selvityksessä ja tiedotamme siitä klo 16.

Vierailija
2/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole ilmoitettu, kuka on uusi ministeri? Mikä on puolueen tilanne tällä hetkellä? Pystyykö Purra johtamaan puoluetta? Ei voi piiloutua ja olla vastaamatta medialle kolmea päivää. Kun vastuuta haluaa ja saa, se on kannettava myös pahoissa paikoissa ja vaikeissa tilanteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Purra olettaa, että kohu menee ohi.

Vierailija
4/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä on puhemies Jussi Halla-aho , eikä varmaan tarvitse edes tätä täsmentää. Minun sanomisiani, sisäministeri Mari Rantasen, ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavion näitä voi lähteä vaikka jonossa hakemaan, mikäli sille tielle lähtee", Purra sanoi.

Riikka Purran lausunto Iltasanomille.

Vierailija
5/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin taktiikalla liikkeellä. Ollaan itse poissa, ja delgeoidaan vastuu vaikeista asioista muille.

Vierailija
6/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaako hermoromahduksen kourissa sängyssään? Vähän tällainen fiilis tulee.. 

Purralla on kova paikka. Jos ei eroa hallituksesta, syö sanansa. Toki aina voi saivarrella että Junnila erosi itse, mutta kaikki tietää että hänet laitettiin luiskaan. Jos Purra ei seiso sanojensa takana, siitä alkaa uskottavuuden rapautuminen ja se on menoa.

Toinen vaihtoehto on, että Purra saa hysteerisen kohtauksen ja pistää kaiken paskaksi. Mielessä liikkuvat natseille mieleiset termit kuten "selkäänpuukotus", "salaliitto" yms.

Vierailija
7/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton tarve ihmisillä on saada tiedotteita ja kannanottoja?

Vierailija
8/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Meillä on puhemies Jussi Halla-aho , eikä varmaan tarvitse edes tätä täsmentää. Minun sanomisiani, sisäministeri Mari Rantasen, ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavion näitä voi lähteä vaikka jonossa hakemaan, mikäli sille tielle lähtee", Purra sanoi.

Tämä ei ole tuore lausunto. Annettu ennen Junnilan eroa. Mikä on tilanne nyt? Missä helvetissä Purra oikein on, mitä on tapahtunut??

Vierailija
9/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pettynyt jos saa jatkaa hallituksessa. Tämä ei todellakaan ole tällä selvä, niin kuin hän ja Petteri Orban luulee.

Vierailija
10/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt esitä tyhmää. Purra on se teidän puolueen puheenjohtaja, joko unohtui..

Vierailija
11/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole tuore lausunto. Annettu ennen Junnilan eroa. Mikä on tilanne nyt? Missä helvetissä Purra oikein on, mitä on tapahtunut??

Makaa bentsotokkurassa kämpillään ja työmies Putkonen yrittää herätellä?

Vierailija
12/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra makaa Työmies Rukkasen sylissä ja itkee mesimäyrän kyyneleitä.

Vierailija
13/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on vakava poliittinen kriisi. Puolueen puheenjohtajalta odotetaan tekoja ja selityksiä. On tehtävä päätöksiä ja sitten kannettava julkisesti vastuu.

Vierailija
14/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin on lepäillyt pari viikkoa ja ketännyt voimia, kun joutuu taas pääministerin hommiin. Semmoista se on. Laita lapset asialle ja mene itse perässä!

Vierailija
15/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra, patologinen valehtelija. T, ex-äänestäjä

Vierailija
16/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä pitäisi tulkita? Ollaan kaikki na tseja, mutta toivotaan ettei kukaan tarkista taustoja?

On kyllä uskomatonta porukkaa ja Orpo saisi hävetä että näiden kanssa lähti hallitusta muodostamaan.

Vierailija
17/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin on lepäillyt pari viikkoa ja ketännyt voimia, kun joutuu taas pääministerin hommiin. Semmoista se on. Laita lapset asialle ja mene itse perässä!

Tämä on päivän paras. Kiitos siitä.

Vierailija
18/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä "parempaa " vastuunkantoa

Vierailija
19/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purralla oli hallitusneuvottelujen aikana voittajahymy kasvoillaan, taitaa nyt hymy hyytyä.

Purralla itsellään Sisu-taustaa joten persuissa on muitakin joiden ei pitäisi toimia ministerinä. Halla-ahoa tuskin voisi ministeriksi valita historiansa takia.

Vierailija
20/86 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verratkaapa Purran kyyristelyä Marinin suurimpiin paineisiin sitten noottikriisin 60v sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan