Muistako kun pääministeri Antti Rinne kertoi medialle, että näyttää pahalta Paateron kannalta ja ministeri Paatero joutui eroamaan?
Vaikka oikeasti näyttikin pahalta Antti Rinteen kannalta ja olikin Rinne valehdellut. Sen jälkeen näyttikin pahalta Rinteen kannalta.
Nyt ne molemmat hakee muualta duunia ja hyvä niin.
Kommentit (4)
Ei, en muista. Mutta tapaus Junnilan muistan.
Vierailija kirjoitti:
PERUSSUOMALAISTEN puheenjohtaja Riikka Purra antoi IS:n haastattelussa torstaina ymmärtää, että puolue ei voi luopua Junnilasta, koska sitten vain vaadittaisiin seuraavia päitä vadille.
Meillä on puhemies Jussi Halla-aho , eikä varmaan tarvitse edes tätä täsmentää. Minun sanomisiani, sisäministeri Mari Rantasen, ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavion näitä voi lähteä vaikka jonossa hakemaan, mikäli sille tielle lähtee, Purra sanoi.
Lähde: IltasanomatMiltä tämä lausunto sinusta näyttää?
Varmaankin itse tulkitset asiaa vähän eri tavoin kuin Purra itse tai vaikka minä.
Hoh-hoijaa kun keinutuoli keinuu...
PERUSSUOMALAISTEN puheenjohtaja Riikka Purra antoi IS:n haastattelussa torstaina ymmärtää, että puolue ei voi luopua Junnilasta, koska sitten vain vaadittaisiin seuraavia päitä vadille.
Meillä on puhemies Jussi Halla-aho , eikä varmaan tarvitse edes tätä täsmentää. Minun sanomisiani, sisäministeri Mari Rantasen, ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavion näitä voi lähteä vaikka jonossa hakemaan, mikäli sille tielle lähtee, Purra sanoi.
Lähde: Iltasanomat
Miltä tämä lausunto sinusta näyttää?