Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko naiset intohimoa kotiin juttelemalla vieraan miehen kanssa

Vierailija
30.06.2023 |

Voiko pelkkä jutustelu vieraan miehen kanssa johtaa siihen, että kotona kuollut seksielämä menee toiseen ääripäähän täysin estottomaan vai onko taustalla jotain muuta?

Minä en saa puhua mitään seksistä tai edes koskea vaimoon, että hän lämpenisi seksiin. Hän ahdistuu kaikesta, jopa kehuistani. Vaikea puhua parisuhteen ongelmista vaimoni kanssa, kun kotona pyörii aina lapset ja muualle vaimo ei halua lähteä kanssani.

Toivon asiallisia perusteltuja vastauksia naisilta. Vaimolta en saa vastauksia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle naimisissa olevana naisena on imartelevaa kun joku vieras mies tulee juttelemaan. Oli se sitten vaan kohteliaisuutta tai muuta mielessä. Kyllä se piristää kun tulee huomatuksi.

Saako se juttelu peitot heilumaan kotona vaihdikkaammin?

Tähän haluaisin palstalaisita vastauksen. Piristääkö jutustelu/flirtti niin paljon, että kotona makuuhuoneessa vauhdikkaampaa kuin 10 edellisen vuoden aikana? Vai mitä se piristys tarkoittaa?

No jos hän ihastui syvästi siihen juttelumieheen. Käytä nyt aivojasi, aikuinen ihminen.

Hyvä vaihtoehto. Olen käyttänyt aivojani ja tämä on ollut yksi vaihtoehto. Minulla on vaan niin suuri luottamuspula, johtuen siitä, että vaimo on valehdellut ja miten hän käyttäytynyt. Minä en vaan tunne naisten ajatusmaailmaa. Mun ongelma on, että tämmöistä käytöstä on ollut useamminkin ja siksi kiinnostaa onko vaimo vaan a) sarjaihastuja, b) juttelija vai c) sarjapanija.

Viimeisen reissun jälkeen oli sängyssä taas vilkasta, mutta nyt vaimon kaveri oli kuulemma pannut sitä miestä eikä vaimo. Mies oli kuitenki yrittänyt nimenomaan vaimoa sänkyyn eikä sitä toista. Reissujen välissä seksielämä oli kuollutta.

Vierailija
22/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, juttelen kiusoitellen pitkin päivää nuorten miesurosten kanssa ja iltaan mennessä pinppi on jo niin kosteana että miehen on helppoa ja vaivatonta ujuttaa itsensä sisään.

T. Seurapiirinainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle naimisissa olevana naisena on imartelevaa kun joku vieras mies tulee juttelemaan. Oli se sitten vaan kohteliaisuutta tai muuta mielessä. Kyllä se piristää kun tulee huomatuksi.

Saako se juttelu peitot heilumaan kotona vaihdikkaammin?

Kyllä saa, kun huomaa olevansa edelleen haluttava muidenkin kuin oman miehen silmissä. Ja tarkoitan nimenomaan niitä hetkiä, kun tulee sellainen olo, että vieras mies flirttailee.

Vierailija
24/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ihan kavereiden tapaaminen saa välillä vaikka vähän masentuneeseenkin puhtia. Tai sitten flirtti, tai ilman sitäkin se tunne että kelpaisi ehkä jollekin.

Voisin kuvitella itsekin sellaisen itsetunnon nosteen, jos joku mies tykkäisi jutella kanssani.

Olen herkkä kuvittelemaan että joku on kiinnostunut, vaikkei mitään sanallistakaan flirttiä olisi.

Oma mies on kyllä musertanut itsetunnon, joten en ole varma riittäisikö noste sitten villiintymään hänen kanssaan. Tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija
25/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut mökillä heilua muukin kuin sanansäilä. Kyllähän se piristää kun välillä saa kunnon kikkeliä jaksaa taas katkarapumiehenkin antaa tökkiä sen 30 sekuntia.

Vierailija
26/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos on saanut kivoja kehuja :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi