Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies käyttää hametta, niin entä sitten? Käyttäkööt minun puolestani ihan mitä lystää

Vierailija
30.06.2023 |

Ei ole minun asiani. Tehkää ihan mitä huvittaa.

Ette saa "arjessa" minulta mitään huomiota, vaikka ajatuksenne on hätkähdyttää.

https://yle.fi/a/74-20037186

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama se on mullekin. Itse koen hameen niin rajoittavana, että en luovu housuista.

Vierailija
2/6 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hoikka mies niin yleensä hyvännäköinen hameessa, vielä jos on pitkät hiukset niin aina plussaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilla on monesti varsin uskottavia partaisia ja tatuoituja metallikarjuja mustissa hameissa. Jos on tyyliin sopiva hame, niin mikäs siinä. Ne, jotka eivät ihan uskalla hamelinjalle lähteä, valitsevat monesti miehekkäämmäksi ajatellun kiltin.

Vierailija
4/6 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Festareilla on monesti varsin uskottavia partaisia ja tatuoituja metallikarjuja mustissa hameissa. Jos on tyyliin sopiva hame, niin mikäs siinä. Ne, jotka eivät ihan uskalla hamelinjalle lähteä, valitsevat monesti miehekkäämmäksi ajatellun kiltin.

En oikein osaa ajatella, että kiltti olisi miehekkäämpi kuin pitkä hamonen. Mietipä vaikka papistoa.

Vierailija
5/6 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena pidän hametta myös rajoittavampana kuin housuja, mutta se joka niistä pitää saa niihin pukeutua. Mitä väliä, onko mies vai nainen. Kunhan laittaa jotain sen alle vahinkojen varalta.

Vierailija
6/6 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena pidän hametta myös rajoittavampana kuin housuja, mutta se joka niistä pitää saa niihin pukeutua. Mitä väliä, onko mies vai nainen. Kunhan laittaa jotain sen alle vahinkojen varalta.

Sama, todella harvoin pidän hameita ihan käytännön syistä. Leveä helma tarttuu joka paikkaan, kapea taas rajoittaa askeleen pituutta. Pelkässä näyttäytymistarkoituksessa hameet ovat ihania, mutta käytännöllisyyttä niissä ei ole tippaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä