Junnila on uskomaton tyyppi. Voipi olla että oli viimeinen kerta kun äänestin Persuja
Kommentit (30)
En enää äänestä perzuja. Sinisilmäisenä huomasin että Purra petti meidät ihan joka asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Haiseva silakka,joka määkii täällä päivät pitkät,työt ei kiinnosta.
Harmittaako? 🐟
Pusi pusi
Minun poliittinen kannanottoni tätä pellesirkusta kohtaan on konkreettisella tasolla, että sijoitukset makaavat ulkomaisissa ja monikansallisissa yrityksissä, joilla ei ole varsinaista toimintaa Suomessa. Vain tuontia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni muukin tehnyt saman virheen. Aina on mahdollista tulla järkiinsä ja seuraavalla kerralla valita paremmin.
Itselleni persut on viimeinen puolue, jota äänestestäisin. Juurikin näiden äärioikeistosympatioiden ja sydämen sivistymättömyyden vuoksi.
Viimeinen vaihtoehto jota voisin äänestää on vihreät. Siinä puolueessa jokainen kansanedustaja on enemmän tai vähemmän täysi pelle. Enkä siis ole persu.
En minäkään vihreitä äänestäisi, enkä persuja. Mutta persut luulee että on vihreä jos ei heitä äänestä. Hullua.
Soini tuon niille opetti. Mitä normaalia kritiikkiä tahansa persuille annettiin, Soini aloitti vastauksen joo mutta vihreät. Varmasti suoraan siitä populismigradustaan tuokin keino.
Ap on vasuri joka yrittää tekeytyä ps:n äänestäjäksi ja nyt suureen ääneen kailottaa ettei äänestä enää.
Tällaiset aloitukset ovat niin läpinäkyvää vasureiden propagandaa että ihan hävettää teidän puolestanne.
Olen muuttanut mieltäni.
Jouduin median harhauttamaksi "Junnilan aikoihin", mutta nyt kun olen saanut uutta tietoa, niin jatkan Persujen äänestämistä. Varsinkin kun Rydman nimitettiin ministeriksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Huomattava mainehaitta Suomelle.
Taitaa tuo Lindtman tuoda mainehaittaa enemmän. Varsinkin kun solvaus osui omaan nilkkaansa.
Olen tätä kummallista touhua seurannut jonkin verran ja en hyväksy kivittämistä.
Myötätuntoni on heidän puolellaan joita on eniten kivitetty. Niinpä seuraavan kerran äänestän ps:n ehdokasta. Luulen, että on paljon samaa tuntevia. t. liikkuva äänestäjä
En minäkään vihreitä äänestäisi, enkä persuja. Mutta persut luulee että on vihreä jos ei heitä äänestä. Hullua.