"Minä asiakkaana" Millainen asiakas olet?
Oletko asiallinen, ystävällinen vai raivoa purkava asiakas?
Kommentit (10)
Asiallinen ja ystävällinen jos ei ole aihetta muuhun. Se muu yleensä johtuu huonosta palvelusta tai tuotteesta.
Ikinä ei tulis mieleen alkaa rähjätä vaikken kaikesta tykkäiskään. Se on sivistymätöntä.
Hyvin asiallinen. Aika vaisu eli en turhia juttele. Voin murahtaa tervehdyksen. En aurinkoinen mutta en töykeäkään. Jos jotain valitettavaa, en ikinä ragee tai suutu vaan asiallisesti selvitän jutun. En selvittele jotain , jos ei ole pakko.
Asiallinen ja ystävällinen. Entisenä asiakaspalvelutyöntekijänä "ammattihymy" löytyy huononakin päivänä viimeistään kaupan kassaa tervehtiessäni. Palautteenkin annan asiallisesti, niin se menee varmemmin perille kuin raivoten.
Vähintäänkin asiallinen. Jos on väsymystä, kiirettä tms.saatan kommunikoida vain peruskohteliaisuudet. Jos on neutraali tai hyvä tilanne, voi varmasti sanoa, että mukava ja ystävällinen. Saatan jutustella aspan kanssa mukavia ja antaa pos.palautetta jos aihetta on.
Täydellinen. Kuten kaikessa muussa. Myös vaatimaton.
Olen asiallinen, mutta vaativa asiakas. En hyväksy virheitä asiakaspalvelijalta.
Olen jeesman. Iloisella mielellä ja minulle voi puhua vaikka mitä läpiä päähän ja ostan mitä myyjä tarjoaa.