Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäiset leikkii vielä pehmoleluilla? Tai minkä ikäiselle joku tietty pehmolelu on ollut vielä rakas?

Vierailija
29.06.2023 |

Alkaako esim jo kymmenvuotias olemaan liian vanha leikkimään pehmoleluilla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32v mies ja mulla on useampi pehmolelu, joilla kaikilla on omat nimet.

Vierailija
2/13 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äitienpäivälahjaksi pehmolelun,kun sairaalaan ei saanut tuoda kukkia. On hyvin rakas, vaikka en sillä erityisesti leiki. Se kuitenkin lohduttaa yksinäisinä hetkinä.

N51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 10v osti itse itselleen matkamuistoksi pehmolelun, joka nyt kulkee joka paikkaan mukana.

Vierailija
4/13 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kohta 25 ja omistaa varmaan 50 pehmolelua =)

Vierailija
5/13 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v. joskus komentaa minua jos sänkyä pedatessa viskelen pehmoleluja. Hän menee lohduttamaan niitä. Ihan symppistä minusta ja sitten taas hetken aikaa muistan, että pienihän tuo lapsi vielä on.

Vierailija
6/13 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin, että 10 vuotiaalle sillä pehmolelulla pitää olla jo jokin erityinen merkitys, jotta sitä viitsitään huomioida mitenkään. Uuteen pehmoleluun pitää siis liittyä jokin merkityksellinen tilanne.

Vierailija
7/13 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupee aina itkettämään liikutuksesta, kun kadulla kulkiessa lapsi pitää tiukasti kädestä jotain oletettavasti rakasta pehmoleluaan.

Vierailija
8/13 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehellä on aikuisenakin, koska ketään muuta ei ole halittavana.

Vierailija
9/13 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 vuotias ja kaksi yötä sitten oli jotenkin yksinäinen olo ja halusin turvautua johonkin nukkumaan mennessä. Olin tehnyt pitkän putken töitä ja väsynyt. Katselin ikkunalaudallani istuvaa pehmolelua ja kävin hakemassa sen kainalooni. Nukuimme yön yhdessä, oli turvallista ja ihanaa :)

Vierailija
10/13 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko sexdoll pehmoleluksi?

Vierailija
11/13 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51v. mies ja rakas lapsuuden pehmokoira on kaapissa. Joskus silittelen, mutta sänkyyn se ei enää tule.

Vierailija
12/13 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta täyttävä tyttö toivoi synttärilahjaksi pehmoleluja (Squishmallows, joita on jo reippaasti). Ei leiki niillä enää sellaista "nyt tää lähtis kävelylle" -tyyppisiä leikkejä, mutta kaikilla on nimet jotka muistetaan, niitä asetellaan sänkyyn, ne saattaa olla mukana trampalla, niiden kanssa tehdään videoita, tärkeimmille/uusimmille saattaa olla synttärijuhlat, aina on reissussa mukana ainakin yksi...

Vähän mielessäni jo mietin että toivottavasti pysyy kavereiden matkassa, ettei tule kiusatuksi "lapsellisuuden" takia, mutta niin ne kuulostaa kavereillekin olevan tärkeitä pehmot ja keppihevoset ja Schleishit(?). Ja samaan aikaan oikean malliset farkut, otsatukkamuoti ja huulikiilto.

Vierailija
13/13 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 61 v. vaimo, näöltään kuin pikkutyttö.  Minä annan hänelle esim. pieniä nalleja tai pupuja.