Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi koskaan ottaa itseäni vanhempaa naista.

Vierailija
29.06.2023 |

Naiseni on ollut aina vähintään 4v nuorempi, maksimissaan 11v.

Kävin kerran deitillä 6v vanhemman naisen kanssa, ja tulihan outo olo!

M36

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä voi yllättää. Minulla on ystävätär, joka sanoi aina, että ei ota helsinkiläistä miestä. Kuinkas kävi, helsinkiläinen mies otti hänet.

Vierailija
22/28 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan luonnollista. Mies on luotu siittämään nuoria, hedelmällisessä iässä olevia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko takaapäin vai perinteisesti?

Vierailija
24/28 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi koskaan ottaa itseäni isompaa koiraa. Kaljaa voisin ottaa illalla ja pakastimesta voisi ottaa sulamaan viime kesän mansikat, niin tulisi tilaa uusille. Pyykit pitäisi ottaa pois pesukoneesta ja ripustaa kuivumaan. Ukkonen jo jyrisee vähän, kannattaisko ottaa töpselit irti seinästä?

Vierailija
25/28 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan luonnollista. Mies on luotu siittämään nuoria, hedelmällisessä iässä olevia naisia.

Mies hedelmöittää naisia ja siittää vauvoja. Mene takaisin bilsantunnille.

Vierailija
26/28 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Vaimoni on 8v minua vanhempi, eikä ikä ollut minulle ongelma edes alussa. Olin 22-vuotias poikanen kun itsevarma ja hauska työkaveri pyysi kahville. Se kahvikupillinen on nyt kestänyt 9 vuotta.

En koe että minulla olisi erityistä mielenkiintoa vanhempiin naisiin, vaimoni vain sattuu olemaan vanhempi.

Vierailija
27/28 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tullut koskaan otettua, ihan yhteisymmärryksessä on oltu yhdessä ja sitten ei.

Myös muutaman vuoden vanhempien kanssa.

Taidat olla vasuri, kun ymmärrät sanat aina vain kirjaimellisesti. Se on vasemmistossa muotia ja siksi siellä ei esim. huumori tai sarkasmi paljon kuki. Miksi olet vasuri?

Vierailija
28/28 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tullut koskaan otettua, ihan yhteisymmärryksessä on oltu yhdessä ja sitten ei.

Myös muutaman vuoden vanhempien kanssa.

Taidat olla vasuri, kun ymmärrät sanat aina vain kirjaimellisesti. Se on vasemmistossa muotia ja siksi siellä ei esim. huumori tai sarkasmi paljon kuki. Miksi olet vasuri?

Miksi sinä olet ääliö? Onko se sukuvika, vai oletko itse päättänyt olla ääliö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä