En voisi koskaan ottaa itseäni vanhempaa naista.
Naiseni on ollut aina vähintään 4v nuorempi, maksimissaan 11v.
Kävin kerran deitillä 6v vanhemman naisen kanssa, ja tulihan outo olo!
M36
Kommentit (28)
Niin, mä en taas ota miestä jolle naisen pitää ehdottomasti olla nuorempi. Oma ukko on 7 v vanhempi mutta seurustellut myös itseään vanhemman naisen kanssa.
Minä syön kohta riisiä ja broileria. Sitten pesen pyykkiä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö riisi ja broileri sovi vatsallesi?
Minä en koskaan ottaisi minkäänlaista tai -ikäistä miestä vaivoikseni. Ihanaa kun saa olla vapaa ja sinkku.
Vierailija kirjoitti:
ottaa???????444
Jep, naistanäkemättömien inselipoikien tapa kertoa kuvitteellisista naisjutuista
Olen saman ikäinen ja voisin hyvin seurustella vanhemman naisen kanssa.
Sanna on kohta 40, Sinikukka Saari 50, Halle Berry, Salma Hayek 60v. Kyllä kelpaisi.
Mäkään en voisi ottaa nuorempaa miestä. Ei siis mitään uutta tai yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ukkostaa.
Täälä paistaa auriko eikä edes tuule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö riisi ja broileri sovi vatsallesi?
Kiitos tästä, ekat naurut tähän karmeaan viikkoon :)
Ei oo tullut koskaan otettua, ihan yhteisymmärryksessä on oltu yhdessä ja sitten ei.
Myös muutaman vuoden vanhempien kanssa.
Ap saa minun puolestani haluta itseään nuorempaa naista. Mutta ei hänellä ole kyllä oikeutta ottaa omine lupine minkään ikäistä naista.
Mitä enemmän rajaa kumppaniehdokkaita iän, painon, pituuden, jne jne mukaan sen suurempi riski jäädä yksin. Mutta se on valinta sekin.
Itse yritän välttää itseäni lihavampia naisia. Epämiellyttävä tunne puristella rasvapoimuja.
Ap:n nainen ollut maksimissaan 11-vuotias. Ihme pedari.
Vaimoni on 2 kuukautta minua vanhempi. Äitini on 1,5 vuotta isääni vanhempi. Isoäitini oli 3 vuotta isoisääni vanhempi. Näin meillä..
Ok.