Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on lesbojen tylsä avioseksi?

Vierailija
29.06.2023 |

Eli mitä oikeasti tehdään kun vain toista panettaa ja seksiä harrastetaan lähinnä velvollisuudesta.

Otetaan kliseinen heteroesimerkki: mies kerjää seksiä ja nainen lopulta heittäytyy selälleen sänkyyn ja toteaa että pane nyt sitten että saat pussit tyhjäksi.

Entä mikä on lesbojen vastine sille kun seksi on taantunut heterotermein viiden minuutin nylkytykseksi lähetyssaarnaajassa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukas heittäytyy selälleen ja 2min nopeaa nylkytystä sormella reikään/reiän ympärille --> laukeaminen.

Vierailija
2/13 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halukas heittäytyy selälleen ja 2min nopeaa nylkytystä sormella reikään/reiän ympärille --> laukeaminen.

Siis tämä joka ei halua tyydyttää päällä sormin nylkyttämällä sitä jota panettaa? Täytyykö se edes riisua itseään?

Harrastetaanko teillä seksiä jossa pillua hangataan lähetyssaarnaajassa alla olevan koukussa pitämää jalkaa vasten? Eli päällä oleva panee alla olevaa reiteen mutta tyydyttää vain itsensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole törmännyt tuollaiseen, että tyydyttäisi itsensä "toisen keholla" kuten joillain heteroilla on ilmeisesti tapana. Tuntuu todella oudolta ja epäkiihottavalta ajatukselta, että hinkkaisin itseäni vaimoon, joka ei sillä hetkellä halua seksiä. Jos toista haluttaa ja toista ei haluttomampi osapuoli voi (niin halutessaan) sormettaa halukkaamman. Meillä halukkaampi yleensä vain hoitelee itse itsensä ja seksi siirretään sellaiseen ajankohtaan, jolloin molemmat haluavat. 

Vierailija
4/13 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista sitten olisi lesbojen vastine tylsälle lähetyssaarnaajaseksille (tietysti lauantaina saunan jälkeen)? 

Vierailija
5/13 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sukupuolivähemmistöjen seksi on aina hyvää, tajunnanräjäyttävää ja täydellistä. Vain heteroilla on tylsää, kaavoihinkangistunutta parisuhdeseksiä.

Vierailija
6/13 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma miten se on monipuolista, meillä esim usein kielihyväilyt puolin ja toisin, kyllä saksitellaankin, mutta kummallakin omat mieli dildot. Kyl mun puoliso haluaa nauttia mun kehosta, xpepusta. Hän panee mun peppua eri suunnilta, suukottaa jne. On kuitenkin sanottava, haluisin enempi kun saan.

Vierailija
7/13 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi kuollutta se avioseksi oli silloin kun olin heterosuhteessa. Nykyisinkin on joskus aika hiljaista, mutta puolisoni on aina halukas hoitelemaan minut silloin kun vähänkin vihjaan siihen suuntaan; hän on siinä erittäin hyvä 😛

Vierailija
8/13 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä tylsä ja pakollinen seksi pitää sisällään jtn tämän tyylistä: pakotan avokkini kontilleen ja hetken häpyä lämmiteltyäni laitan anustapin hänen peppuunsa. Sitten pakotan hänet nuolemaan hikistä pimperoani ja samalla puhun hänelle alistavasti. Kun hänen kiimansa on kasvanut riitävästi, otan hänen häpynsä käsittelyyni. Läiskin klitorista ja sormetan häntä samaan aikaan, kunnes hän saavuttaa huippunsa.

Sitten kun on paremmin aikaa, sessio voi kestää tunteja :).

Mirkku-Liisa

Vierailija
9/13 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... puolisoni on aina halukas hoitelemaan minut silloin kun vähänkin vihjaan siihen suuntaan; hän on siinä erittäin hyvä 😛...

Miten sä teet sen? Mäkin haluisin, että mun rakas hoitelis mua silleen ilman kerjäämistä.

Vierailija
10/13 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissable kirjoitti:

Meillä yleensä tylsä ja pakollinen seksi pitää sisällään jtn tämän tyylistä: pakotan avokkini kontilleen ja hetken häpyä lämmiteltyäni laitan anustapin hänen peppuunsa. Sitten pakotan hänet nuolemaan hikistä pimperoani ja samalla puhun hänelle alistavasti. Kun hänen kiimansa on kasvanut riitävästi, otan hänen häpynsä käsittelyyni. Läiskin klitorista ja sormetan häntä samaan aikaan, kunnes hän saavuttaa huippunsa.

Sitten kun on paremmin aikaa, sessio voi kestää tunteja :).

Mirkku-Liisa

Kuule Mirkku ( Lesbo) Liisa!

Toi ei ole mitään seksiä vaan ihan selvää raiskausta!

Vierailija
11/13 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... puolisoni on aina halukas hoitelemaan minut silloin kun vähänkin vihjaan siihen suuntaan; hän on siinä erittäin hyvä 😛...

Miten sä teet sen? Mäkin haluisin, että mun rakas hoitelis mua silleen ilman kerjäämistä.

Voi kulta, tasan ei mene tarpeet saada ja antaa tyydytystä. Minä puolestani toivoisin, että oma rakkaani olisi aktiivisempi haluamaan, tai vaatimaan, että tyydytän hänet miten, milloin ja vaikka kuinka usein vain hän haluaa. Niinkuin oli joskus vuosia sitten.

Vierailija
12/13 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi kuoli pikkuhiljaa viiden vuoden aikana. Sovittiin, että avoin suhde on ok, kunhan ei tuoda sitä toisen silmien eteen edes kuvainnollisesti. Mulla on pari hyvää tyttöystävää joiden kanssa saan omat tarpeet tyydytettyä, kun myös tyydytän heidän tarpeet. Vaimoni tietää tästä, mutta on tyytyväinen, kun minä olen tyytyväinen. Itse hän elää sen suhteen nunnan elämää.

Vierailija
13/13 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä seksi kuoli pikkuhiljaa viiden vuoden aikana. Sovittiin, että avoin suhde on ok, kunhan ei tuoda sitä toisen silmien eteen edes kuvainnollisesti. Mulla on pari hyvää tyttöystävää joiden kanssa saan omat tarpeet tyydytettyä, kun myös tyydytän heidän tarpeet. Vaimoni tietää tästä, mutta on tyytyväinen, kun minä olen tyytyväinen. Itse hän elää sen suhteen nunnan elämää.

Väistämättä se muuttuu vuosien varrella. En pidä itseäni korkealibidoisena, mutta tilanne on pitkälti sama.  Hyviä vaihtoehdoja ei ole, mutta  usein naisten seksiä kokeilleet naiset haluaa myös jatkaa sellaista suhdetta.  Vaikea myöntää - uudet naiset,  uudet muotit, wet stuffid ne.  Hämmentävää, mutta nykyään hyvä seksi on pikemmin fyysistä, ns. "silloin ja nyt"  muodossa (suunniteltu tapaaminen teeskentelemättä) sekä sillä kuitenkin on säännollinen tausta.  Tällä hetkellä ei ole enää tunnetta, että seksi on niin lähellä , mutta kuitenkin kaukana  .... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme