Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatiosta kysymys? Osaatko auttaa?

Vierailija
10.12.2006 |

Epäilen ettei minulla irtoa munasolu ollenkaan. Osaatko sanoa onko näin?

Niinä päivinä kun ovulaation pitäisi olla, minulla on maha tosi kipeä (eli viittaisi ovulatioon??). Ovulaatiotesti ei kuitenkaan näytä plussaa. Menkat tulevat säännöllisesti, tosin niukkoina, kierto noin 29 päivää. Raskaaksi en ole tullut.

Pitäisikö mennä gynelle? tai uusia clomifen-resepti jonka pyysin mutta en ole koskaan käyttänyt...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos testaat kaikkina noina päivinä, niin ovulaatiota ei ole tapahtunut. Ole varma asiasta ennenkuin lääkitset. Eikös kaksosraskausriski kasvakin jos ko lääkettä käyttää? Varsinkin jos ovulaatio onkin tapahtunut itsekseen ja käytät. Keskustele lääkärissä.

Vierailija
2/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sen pitäisi näkyä useampana päivänä kuin yhtenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo epätoivoinen....

milloin kannattaisi mennä gynelle, tiettynä aikana kierrosta??

Vierailija
4/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei välttämättä näytä ovishuippua kovin kauaa. Eli se luteinisoiva hormoni ei näy kun 12-24 h testissä. Sun täytyy siis ehdottomasti testata joka päivä ja voi olla että siltikin saat vaan haamun testiin. Oliko kamalan epäselvästi?

Vierailija
5/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja samaan aikaan)

Kaikilla ei näy lh-huippu (plussa ovistestissä) useammassa tikussa. Itse hedelmällinen aikakin on hyvin yksilöllistä 10-24h, suunnilleen.

Gynegologiin voit ottaa toki yhteyttä jos siltä tuntuu!

Onko ovistesteissä ollenkaan sitä toista viiva, haaleanakaan (ns. plussaviiva)?

Vierailija
6/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan haaleana on ollut toinen viiva...

minulla on nimittäin jo yksi lapsi ja häntä yritimme 14kk. Ongelmana silloin oli juuri tuo munasolun irtoaminen, joten nyt epäilen heti sitä samaa...

No, täytyy siis vielä seuraavassa kierrossa testata joka päivä. Mutta tuntuu hassulta, kun maha on 2-3 päivää tosi kipeänä ja on ollut minusta selvästi oviksen merkki...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi