Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiöpsykologit: kun minulla , mummona, on lapsenlapsia hoidossa tai olen esim viikonlopun koirahoitajana

Vierailija
29.06.2023 |

Tulee tarve syödä suklaata ja ylipäätään herkkuja aina välillä? En todellakaan herkuttele normaalisti ollenkaan, elän terveellisesti ja ihan normipainoinen olen. En edes omien lasten pieninä ollessa herkutellut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on vielä suht harmitonta. Mulle pukkaa aina kamala ummetus jos hoidan lastenlapsia.

Vierailija
2/2 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on alitajuntainen post-traumaattinen reaktio,joka liittyy ennen aikaiseen vieroittumiseen oraalis-anaalisessa kehitysvaiheessa. Jolloin kaikki mahdollinen on mennyt pieleen. Se aktivoituu tavallisesti vieraassa ympäristössä ja sen aktivoi lapsi tai koira, joissain todella harvinaisissa rapauksissa lintuhäkki tai akvaario.

Traumatisoitunut kokee pakottavaa tarvetta tunkea makeaa suuhun ja toisaalta tuottaa kaasua ja jätöstä pois kehosta. Viimeksi mainittu aiheuttaa tuskaa, koska suoli on kiertynyt itsensä ympäri ummelle.

Vaivaa voi hoitaa olla poistumatta kotoa. Lapset, koirat, linnut ja kalat tuodaan traumatisoituneen kotiin, jossa ei ole mitään syötävää eikä juotavaa tai muita kiihokkeita, joista hän saa järjettömän voimakkaita ja pitelemättömiä impulssejaan. Lääkehoitona laksatiiveja mukillinen tarvittaessa ummetukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi