Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut soittavat vaikka ei ole mitään asiaa?

Vierailija
29.06.2023 |

Kertovat vain mitä ovat tehneet tai nähneet. Eivät kysy mitään, eivät halua sopia mitään tapaamista. Käyvät läpi listan päivänsä puuhista ja moi. Mikä on näiden soittojen tarkoitus, tietääkö joku? Ihmettelen kun en itse harrasta tuollaista tai koe siihen mitään tarvetta. Siis jos ei ole mitään ongelmaa ollut.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan näitä soittelijoita. Viesteihin eivät jaksa vastata, mutta puhelimessa pitää pälpättää tunti silloin kun juuri heille sopii. Ei väliä haluanko minä vastata. Yleensä soittelevat myöhään illalla kun lapset saatu nukkumaan ja minäkin haluaisin rauhoittua, en vatvoa vanhoja juttuja

Yksinkertaisesti jätä vaan vastaamatta tai sano nyt ei sovi jutella. 

Saavat marttyyrikohtauksen tällaisesta.

Puhutko kenties jostain sukulaisesta?

Vierailija
22/26 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan näitä soittelijoita. Viesteihin eivät jaksa vastata, mutta puhelimessa pitää pälpättää tunti silloin kun juuri heille sopii. Ei väliä haluanko minä vastata. Yleensä soittelevat myöhään illalla kun lapset saatu nukkumaan ja minäkin haluaisin rauhoittua, en vatvoa vanhoja juttuja

Yksinkertaisesti jätä vaan vastaamatta tai sano nyt ei sovi jutella. 

Saavat marttyyrikohtauksen tällaisesta.

Puhutko kenties jostain sukulaisesta?

En. Mun sukulaiset on asiallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis tarkoitan tosiaan ihan tällaista, että olen siivonnut, pessyt pyykkiä ja käynyt ostoksilla. Siis kun ei vaan tulisi mieleen itselle soittaa kenellekään kertoakseni tällaisen.

Mutta someen tuollaisten asioiden päivittäminen on kuitenkin mielestäsi ihan normaalia?

Vierailija
24/26 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä small talkia ja yhteydenpitoa, osoitus siitä että ihminen pitää sinusta, haluaa pitää yhteyttä. Ehkä jopa toivoo että kutsuisit käymään tai ehdottaisit yhteistä tekemistä.

Vierailija
25/26 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta tai sitten utelevat hlökohtaisesta elämästä, varsinkin, jos kuvittelevat jotain ikävää tapahtuneen. Mikä näitä oikein vaivaa, ei minkäänlaisia tapoja, miten käyttäydytään sivistyneesti. Tällaiset kannattaa poistaa kaikilta alustoilta ja vaihtaa puh.nrot, niin loppuu utelut.

Vierailija
26/26 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta tai sitten utelevat hlökohtaisesta elämästä, varsinkin, jos kuvittelevat jotain ikävää tapahtuneen. Mikä näitä oikein vaivaa, ei minkäänlaisia tapoja, miten käyttäydytään sivistyneesti. Tällaiset kannattaa poistaa kaikilta alustoilta ja vaihtaa puh.nrot, niin loppuu utelut.

Tämä. Utelevat, jos tietävät jotain jännittävää tapahtuneen, mutta muuten ei kuulumisia kysellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi