Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa nainen on päävastuussa perheestä, mies auttaa, jos auttaa!

Vierailija
29.08.2008 |

Näin on.

Kommentteja, pliis.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osin varmaan johtuu siitä, että mies tekee lyhyttä työpäivää (ope) ja ehtii olla paljon kotona.

Konkreettisestikin ollaan joitain asioita jaettu, esim. mies hoitaa pääasiassa ruokaostokset minä vaateostokset ja -huollon. Ruoanlaitot ja siivoukset sekä lasten vahtimiset menee puoliksi.

Vierailija
2/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirhe.

Vielä sanoisin, että itse en ainakaan pystyisi muutakuin tasa-arvoiseen suhteeseen. Menisi kunnioitus jos olisi epätasa- arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo ei päde. Mutta mulla ei olekkaan suomalainen mies, vaan somalialainen.

Tosin aikasemmat pitkät suhteeni ovat olleet suomalaisia ja jos perhettä heidän kanssaan ois tullut, niin uskon, että hekin olisivat kantaneet tasapuolisesti vastuuta perheestä. Minä nyt vaan satun rakastumaan kiltteihin ja kunnollisiin miehiin. Onneksi.

Eli sanoisin, että ykslöstä kiinni, ei voi yleistää.

Vierailija
4/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropas ap., missä maassa noin ei ole (siis yleensä ottaen, eihän se Suomessajaan joka ikisessä perheessä päde).

Vierailija
5/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, no meillä ainakin tällä hetkellä on just toisin päin, taloudellisesti ajatellen.

Vierailija
6/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on.

Kommentteja, pliis.

Vierailija
7/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä vuosisadalla elät? Ei minun mieheni ainakaan ole mikään vaimon pikku apuri. Aivan tasavertainen vanhempi ja huolehtija.

Vierailija
8/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa on toisin? Ei missään. Kyllä se nainen on kantanut päävastuun lastenhoidosta ja perheen arjen pyörityksestä maailman joka kolkassa.

Suomessa ollaan edistyksellisiä, täältä löytyy perheitä joissa vastuun ottavat molemmat vanhemmat ja veljeni perheessä taitaa suuremman työn tehdä veljeni.

Veljeni on ollut molempien lastensa hoitajana äitiysloman jälkeen vuoden ajan. Käy sukuloimassa lasten kanssa keskenään ja kantaa täyden hoitovastuun mummolareissuilla jne.

Ei ole veljeni mikään pikku apulainen ei.

Vierailija
9/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuten ap sanoo, siis keskimäärin

Vierailija
10/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienee aikaakin pyöriä perhekuvioissa.

Vierailija
11/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni mies edelleen tuo leivän pöytään. Se jos jokin on vastuuta.

Vierailija
12/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoista, siitä miten perhe elää ja tekee, ja miten, Kantaa myös päävastuu taloudellisesti, mutta ottaa osaa kaikkeen päätöksentekoon yms. Ja tekee oman osansa myös kotitöistä. Mutta ei mun mies olekaan suomalainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme