Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä varakkaita yksinäisiä?

Vierailija
28.06.2023 |

Onko ilo köllötellä yksin porealtaassa tai olla luksusmökillä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka määritellään varakas? Olen itse tavallaan varakas, verrattuna siihen kuinka aiemmin elin kädestä suuhun. Sain ihan ok perinnön, mutta en niin hyvää että voisin työelämästä jäädä kokonaan loppuelämäkseni pois. Oikeastaan nyt vasta tuntuu, että töissä just kannattaa käydä koska pienelläkin palkalla elän todella hyvin. Eli nyt jää humputteluunkin ja säästöön ja sijoituksiin. Olenko siis varakas? 

Minkä kokoisen perinnön sait? Mä sain 1,5 miljoonaa mutta muuten samoja mietteitä. Kun tuolla pitää elättää perhettä, niin ei se yks kaks niin paljon olekaan. Mutta voin tehdä osa-aikaa ja siis se on vain valinta, että en halua syödä tuosta kuormasta. Jos hyväksyisin rahan menetyksen, (tai esim möisin erään asunnon, johon tunnesiteitä ja muuttaisin paremmin tuittavaksi) voisin jäädä töistä pois.

Vierailija
22/22 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka määritellään varakas? Olen itse tavallaan varakas, verrattuna siihen kuinka aiemmin elin kädestä suuhun. Sain ihan ok perinnön, mutta en niin hyvää että voisin työelämästä jäädä kokonaan loppuelämäkseni pois. Oikeastaan nyt vasta tuntuu, että töissä just kannattaa käydä koska pienelläkin palkalla elän todella hyvin. Eli nyt jää humputteluunkin ja säästöön ja sijoituksiin. Olenko siis varakas? 

Määrittele miten haluat.

Mutta et vastannut kysymykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä