Suviserat 2023
Löytyiskö suviseuroista bdsm:stä pitävää neitosta?täällä olisi eksynyt mies, vailla kesyttäjää.
Kommentit (7)
Ai se "seurat" tarkoittaakin seksiseuraa?
Kuuntele vaan nöyrästi jumalan sanaa että saat syntiset ajatukset pois mielestä.😇
Kauhavalta kaljat ja kortsut loppu ! Kyllä on ensimaaliskuussa körttiläisillä perillisiä
Kieltämättä mennään aikamoisesti SM:n puolelle kun kymmeniä tuhansia ihmisiä on harrastamassa kovennettua luterilaista ikävänpitoa 'puheita' kuunnellen ilman turvasanaa. Myös lapset joutuvat kuuntelemaan tätä pakkosyöttöä.
Kukin voi itse todeta millä tasolla 'puheet' liikkuvat laittamalla hakusanaksi vaikka "suviseurapuhe".
Missä feministiset 'palstamammat' ovat kun eivät ole vaatimassa naisille puheoikeutta suviseuroilla?
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä mennään aikamoisesti SM:n puolelle kun kymmeniä tuhansia ihmisiä on harrastamassa kovennettua luterilaista ikävänpitoa 'puheita' kuunnellen ilman turvasanaa. Myös lapset joutuvat kuuntelemaan tätä pakkosyöttöä.
Kukin voi itse todeta millä tasolla 'puheet' liikkuvat laittamalla hakusanaksi vaikka "suviseurapuhe".Missä feministiset 'palstamammat' ovat kun eivät ole vaatimassa naisille puheoikeutta suviseuroilla?[/
/// en kuulu lestadiolaisiin, mutta hyvä
meininkihän siellä on sikäli kun olen niissä
vieraillut. Miesten kuuluu vastata sananjulistuksesta.
Kannattaako pojan lähteä suviseuroihin tavoitteena poika/miesseuran löytäminen? Onko kellään tietoa? Siellä on median kuvien mukaan tosi paljo nuoria miehiä ja kaikki siistinnäköisiä ja joukossa hyvännäköisiäkin. Jo todennäköisyyslaskennan mukaan niissä täytyy olla h/bi kundejakin. Kellään kokemusta/tietoa? T Kundi-22
joudut kadotukseen