Jeejee! Voitin Caribian risteilyn :)))))))))))))
Mieletön juttu! Päästään koko perhe etelän lämpöön :-)
Tuli s-postia, että mut on arvottu sellaisen kilpailun voittajaksi :-) Lähetin sinne osoitteen ja henkilötiedot yms. sellaista, ja tuli vastaus, että liput on jo postissa :-)
Hieman ihana juttu :-) Helmikuussa on sitten lähtö. Tarvitsee varmaan alkaa laihduttaa, että olen sitten bikinikunnossa!
Kommentit (17)
Onkos iltapukuja, smokkeja ym.? Joka ilta pitäisi olla eri kuteet, jos haluaa toimia " etiketin" mukaisesti.
yksi illlallinen jolle pitäisi pukeutua juhlavammin. Siitäkin voi jäädä pois jos haluaa. Muuten riittää ruokailuihin (aamiaisella ja lounaalla voi olla vielä vapaammin) siisti pukeutuminen esim. pitkät housut/hame ja siisti paita, ei tarvitse koko risteilyä juhlavaatteissa olla.
Vierailija:
Onkos iltapukuja, smokkeja ym.? Joka ilta pitäisi olla eri kuteet, jos haluaa toimia " etiketin" mukaisesti.
Vierailija:
Olitko osallistunut jjohonkin arvontaan/kilpailuun?
Näitä huijausviestejä tulee jokaiselle :)
Vierailija:
Näitä huijausviestejä tulee jokaiselle :)
Mutta ne vastas mulle jo sieltä... Ei kai se nyt huijausta ole! Mies tossa katselee jo lentojakin Miamiin.
Mistä asian voisi varmistaa, ennen kuin ostaa lennot?
ap
Huh huh, tuskin olet mitään voittanut vaan tietojasi käytetään johonkin laittomaan jossain päin maailmaa.
Luulen, että ap tietää sen, mutta halusi herätellä vanhan aiheen.
Olen minäkin tuollaisen viestin joskus saanut vaan Caribialle en päässyt. Homman idea on siinä, että voitatte osan matkasta, valtaosan joudutte maksamaan itse. Eli tyyliin majoituksesta joudutte maksamaan, mutta saatte risteilyn reittimatkat ilmaiseksi.
Vierailija:
Vierailija:
Näitä huijausviestejä tulee jokaiselle :)Mutta ne vastas mulle jo sieltä... Ei kai se nyt huijausta ole! Mies tossa katselee jo lentojakin Miamiin.
Mistä asian voisi varmistaa, ennen kuin ostaa lennot?
ap
Vierailija:
Huh huh, tuskin olet mitään voittanut vaan tietojasi käytetään johonkin laittomaan jossain päin maailmaa.
Mitä laittomuuksia ne voi tehdä?
Mutta toisaalta se maili oli ihan asiallinen... Hitsi kun poistin sen jo, olisin voinut kopsata sen teille tähän.
Mä kyllä odottelen vielä niitä lippuja :-)
En laittanut solo-tunnuksia, ainoastaan visa electronin sen numeron.
ap
tsiljoonaan paikkaan, joihin tarvitaan kortin numero. Eli heti kuoletat korttisi täällä päässä niin et joudu maksamaan sillä vingutettuja ostoksia
Toisaalta, onhan niitä olemassa netti-avuttomia, jotka noihin huijauksiin ihan oikeasti lankeaa.
ain lippuja?
Ja jos taas et ole tosissassi, vaan provo, niin mitäs hauskaa tässä nyt sitten muka on? Oikeasti esittämäsi kaltaisia sinisilmäisiä idiootteja on olemassa...
" Kuluttajille tyrkytetään sähköpostin kautta erilaisia tarjouksia ja arpajais- ja muita voittoja, joiden tarkoituksena on kuitenkin ainoastaan houkutella heidät luovuttamaan henkilö- tai luottokorttitietonsa vääriin käsiin. Tällaisia huijaussähköposteja kutsutaan nimellä " phising" . Ne voivat näyttää uskottavilta, koska niissä käytetään usein todellisten ja tunnettujen yritysten, esimerkiksi Visan, yhteystietoja."
Itse aina poistan sivun heti mutta onko kukaan koskaan soittanut noihin, että mitäs sieltä sitten on oikein voittanut? Karibian risteilyltä yhden aamupala leivän vai ;)
Mies soitti sinne ja lopputulos oli se, että " voiton" käyttäminen olisi maksanut useita tuhansia euroja. " Risteily" sisälsi tasan sen laivamatkan, kaikki muut piti erikseen itse maksaa: lennot, ruuat, juomat, kaikki aktiviteetit... Jätettiin käyttämättä!
" Risteily" sisälsi muuten myös pysähdyksiä satamissa ja nekin yöpymiset ja kustannukset olisi pitänyt itse maksaa.
Tosi hyvä voitto! :-)
Olitko osallistunut jjohonkin arvontaan/kilpailuun?