Päätoimittajan kommentti: Vaalitutkimus osoittaa - persu sietää vihervassaria paremmin kuin vihervassari persua
Tämä on aina tiedetty. Suvaitsevaisuus ei kuulu punavihreään ideologiaan ja he koittavat pakottaa kaikki samanlaisiksi. Siksi vasemmistolaisuus onkin vapauden vastainen ideologia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/paatoimittajan-kommentti-vaalitutki…
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Rasismin suvaitseminen on pahuutta, ei tietenkään pidä suvaita.
Miksi sitten niitä rasisteja halutaan väkisin tuoda Suomeen loi sim aan?
Orpokin haluaa niitä tänne 44000 VUOSITTAIN sinun elätettäväksesi!
Vierailija kirjoitti:
No vähemmän joo, mutta eipä nuo Persutkaan mitään isoja numeroita anna. Hädin tuskin sietämiseltä tuo näyttää, vaikka Vihreät ja asemmisto suvaitsevatkin vielä vähemmän kun Persut.
Joo, ei noissa luvuissa suurta eroa näytä olevan. 1.0 ja 0.7 (PS ja Vihr.) ja 1.7 ja 0.8 (PS ja Vas.)
Höpsis. Tuossa tutkimuksessa noilla oli niin pienet erot, ettei sillä ole käytännössä mitään merkitystä.
Taas tehdään politiikkaa otsikoilla, niin mtv3 kuin ap:kin.
Vierailija kirjoitti:
Se Andre Wikströmin tappouhkaus persulle Twitterissä oli kanssa niin kivaa ja suvaitsevaa. No, canceloi sitten itse itsensä Twitteristä kun niillä nyt on vähän huono toleranssi sille, että siellä uhkaillaan toisia ampumisella.
Li Anderssonin valtiosihteeri Dan Koivulaakso (Paavon kamu) oli samaa kaliiberia, paitsi että pelkät uhkaukset eivät riittäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut vihaa vain vihreitä ja kaikki vihaa persuja.
Viha on vihervasemmiston päämotiiveja. Noilta ei saa missään rauhaa kun niiden pitää jankuttaa joka paikka täyteen tekstiä siitä miten he vihaa kaikkia jotka ei ole samanlaisia kuin he itse ja miten tämä tekee heistä kaikkein suvaitsevimpia.
Kyllä se on päinvastoin. Persut toivat vihapuheen suomalaiseen politiikkaan. Persut tulivat tunnetuksi vastustamalla asioita, olemalla änkyröitä. Minkä hyvän puolesta Persut on koskaan toimineet?
Nurkkakuntaisuus ei ole sitten hyvä asia, ei myöskään halpa kalja tai bensa (Tai onko esittää ideoita miten nämä auttavat ihmiskuntaa?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viha on vihervasemmiston päämotiiveja. Noilta ei saa missään rauhaa kun niiden pitää jankuttaa joka paikka täyteen tekstiä siitä miten he vihaa kaikkia jotka ei ole samanlaisia kuin he itse ja miten tämä tekee heistä kaikkein suvaitsevimpia.
Kyllä se on päinvastoin. Persut toivat vihapuheen suomalaiseen politiikkaan. Persut tulivat tunnetuksi vastustamalla asioita, olemalla änkyröitä. Minkä hyvän puolesta Persut on koskaan toimineet?
Nurkkakuntaisuus ei ole sitten hyvä asia, ei myöskään halpa kalja tai bensa (Tai onko esittää ideoita miten nämä auttavat ihmiskuntaa?)
Asioiden vastustaminen ei ole vihapuhetta. Tämä vihervassarille tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Suvaitsevaisuus on kuin homofobia.
Siinä missä homofobisilla on tavallista enemmän homoseksuaalisuus taipumuksia, suvaitsevainen on itse kaikista suvaitsemattomin. Homofobisten homoseksuaalet taipumukset tunnetaan latenttina homoseksuaalisuutena ja suvaisevaisten mielestä suvaitsevaisuus tarkoittaa sitä, että kaikki mielipiteet ovat arvokkaita kunhan ne on vain samaa mieltä
Juuri noin. Nykysuvaitsevaisuus on selvä fas1smin muoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioiden vastustaminen ei ole vihapuhetta. Tämä vihervassarille tiedoksi.
Missä niin väitin? Tarkoitin että molemmat ovat olennaisia persuille.
Vasemmistolaisten pitäisi lopettaa muiden syyttely ja ottaa enemmän vastuuta omasta elämästään.
Suvaitsevaisuus on kuin homofobia.
Siinä missä homofobisilla on tavallista enemmän homoseksuaalisuus taipumuksia, suvaitsevainen on itse kaikista suvaitsemattomin. Homofobisten homoseksuaalet taipumukset tunnetaan latenttina homoseksuaalisuutena ja suvaisevaisten mielestä suvaitsevaisuus tarkoittaa sitä, että kaikki mielipiteet ovat arvokkaita kunhan ne on vain samaa mieltä