Ministeri Junnilalle esitettiin epäluottamusta eduskuntaryhmiä koolla, äänestys kello 10
Kommentit (8)
Voitaisko luoda sellainen mekanismi että kansa voi esittää oppositiolle epäluottamuksen ja äänestää nuo kokonaan ulos eduskunnasta. Eihän nuo edes yritä ratkoa maan ongelmia jotka itse vastuuttomasti loi edelliskaudella joten miksi nuo pitäisi palkita kansanedustajan palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se hienoa, jos RKK:n ja Kokoomuksen ne edustajat, joilla on moraali ja omatunto äänestäisivät Junnilan ulos yhdessä opposition kanssa! Turhaan vaan odotan tätä, ei tule tapahtumaan.
Mitä tekemistä varisvasemmiston populistisillä sössötyksillä on moraalin tai omatunnon kanssa? Edelliset neljä vuotta havaittiin liki joka hallituksen tekemisistä ettei vasemmistolla ole itsellään kumpaakaan.
Eniten minua kiinnostaa lähteekö keskusta tähän vihervasemmiston öyhötykseen mukaan. Jos lähtee, on uuden keskustan linja ja strategia melko selvä.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko luoda sellainen mekanismi että kansa voi esittää oppositiolle epäluottamuksen ja äänestää nuo kokonaan ulos eduskunnasta. Eihän nuo edes yritä ratkoa maan ongelmia jotka itse vastuuttomasti loi edelliskaudella joten miksi nuo pitäisi palkita kansanedustajan palkalla.
Te persut haluatte siis esikuvanne AH:n politiikan jo Suomeenkin!! Edes jatkosodan aikana ei lopetettu Suomen eduskunnan toimimista ja viety oppositiolta toimintaedellytykset mutta te olette menossa vielä pitemmälle!!
Saksassa ministeri olisi eronnut jo itse.
Vierailija kirjoitti:
Eniten minua kiinnostaa lähteekö keskusta tähän vihervasemmiston öyhötykseen mukaan. Jos lähtee, on uuden keskustan linja ja strategia melko selvä.
Toivottavasti lähtee mukaan, jos sillä on vähääkään moraalia. Maalaisliitto ei lähtenyt aikoinaan IKL:n kelkkaan ja toivottavasti ei lähde nytkään tämän uuden IKL:n kelkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Saksassa ministeri olisi eronnut jo itse.
Jos ei olisi eronnut itse, olisi erotettu heti.
Olisihan se hienoa, jos RKK:n ja Kokoomuksen ne edustajat, joilla on moraali ja omatunto äänestäisivät Junnilan ulos yhdessä opposition kanssa! Turhaan vaan odotan tätä, ei tule tapahtumaan.