Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihminen ei ollenkaan huomaa omia virheitään

Vierailija
27.06.2023 |

Mulla on tuttavapiirissäni ihminen, jonka käytös hämmästyttää: Hän tuomitsee jyrkästi muiden ihmisten mokat ja väärät valinnat, mutta ei huomaa itse käyttäytyvänsä juuri samalla tavalla.

Hän kauhistelee suureen ääneen tuttavaa, joka karkaa itse lauantai-iltana baariin ja jättää kouluikäiset lapset keskenään kotiin tuntikausiksi. Se on ehdottomasti väärin. Itse hän toimi tismalleen samalla tavalla viime viikonloppuna, mutta ei näe mitään väärää omassa toiminnassaan.

Naapuri, joka ei vie koiraansa lenkille omaa pihaa pidemmälle, saa ankaraa paheksuntaa osakseen. Paheksujan oma koira ulkoilutetaan takapihalla eikä raukkaparkaa aina edes siellä, mutta siinä ei ole mitään vikaa...

Tällaisia esimerkkejä isommista ja pienemmistä asioista on vaikka kuinka. Syö itse makkaraa ja samalla tuomitsee lihansyöjät, on itse pikavippikierteessä ja talous aivan kuralla mutta samaan aikaan toitottaa kuinka hyvä hän on rahan kanssa ja elää säästeliäästi...

Mistä tällaisessa voi olla kyse? Joku persoonallisuushäiriö? Todella erikoista kuunneltavaa tällainen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 90% meistä ei huomaa todellisia puutteitaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme