Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kullin ja munien ulkonäöstä

Vierailija
10.12.2006 |

Olen sitä mieltä, että kullin tulee olla iso. Mutta sen tulee myös olla sopusuhtaisen muotoinen, erektiossa suora, mielellään suonikas, mutta iho siisti ja tasaisen värinen.

Mahdollinen häpykarvoitus tummaa (vaalea on vähän likaisen väristä). Pyöreät, mahdollisimman symmetriset ja vähän roikkuvat pallit ovat plussaa!

Nam!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän eniten ihan keskikokoisesta ja karvattomasta. Iso on liian iso. En pidä siitä, että penis sattuu kun sen sisäänsä ottaa. Voin vaikuttaa immeillä lantionpohjanlihaksillani peniksen tuntuun. Siksipä kait sama kalu on minut tyytyväisenä pitänyt viimeiset 10v.

Ehkäpä kalun omistakin taitaa olla minun makuuni. ;o)

Vierailija
2/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pimpistä, häppäreistä ja vaginan tiukkuudesta sekä häpykarvoituksesta on juteltu vaikka ja kuinka paljon :-)

terkuin aapee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten noi eroaa toisistaan?

Vierailija
4/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla olla paljoakaan miehistä kokemusta, mun ei tiedä, että toisinaan samat pallit roikkuvat(lämpimässä), ovat lähes piilossa(avantouinti), ja jotain siltä väliltä, riippuen tilanteesta. Myöskin symmetrisyys vaihtelee samoissa palleissa. Toisena päivänä toinen voi olla erikokoinen kuin toinen, välillä samankokoiset. Ja olen asiantuntija - siis mies.

Mikähän pissis siellä kirjoittelee? Oletko jo saanut kyrpää ekan kerran?

Vierailija:

Pyöreät, mahdollisimman symmetriset ja vähän roikkuvat pallit ovat plussaa!

Nam!

Vierailija
5/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jollakin on iso muna, toinen kives on valtava. Eli isosta munasta ei ole juuri hyötyä, jos pieni. Toisaalta varren ei tarvi olla iso, riittää että se on pitkä ja paksu.

Vierailija:

Voi kullit ja munat.

Ja miten noi eroaa toisistaan?

Vierailija
6/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koolla ei niin kauheasti väliä, sellanen 15-17cm käy oikein hyvin. Ja PALJON enemmän kuin koko vaikuttaa osaako varustustaan käyttää!! Ja erityistoivomus mulla olis isot pallit, tykkään kovasti palleista, nam!

Vierailija
7/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa emailisi niin katsotaan ;)

Vierailija
8/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja olen asiantuntija - siis mies.

Mikähän pissis siellä kirjoittelee? Oletko jo saanut kyrpää ekan kerran?

Vierailija:

Pyöreät, mahdollisimman symmetriset ja vähän roikkuvat pallit ovat plussaa!

Nam!

toisilla pallit nyt vain ovat kauniimmat ja jotenkin symmetrisemmät kuin toisilla. Ei sille voi mitään. Kuitenkin tietty kaikki ovat yhtä arvokkaita ihmisinä ;-)

t. ap

Vierailija
9/9 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös fyysisesti miellyttävä. suonikkuus ja iso tuppi ovat plussaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan