Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettää vai ei

En usko
26.06.2023 |

Ihan vaan nopee galluppi naiset. Päänaukomiset voi jättää muualle. Asiallista kommenttia naiselta naiselle kiitti. Saanu tarpeekseen kun miehen sanat ja teot ristiriidassa

Tässä murto-osa asioista mitkä ihmetyttää. Pettäny exäänsäkkin. Puhelin tarkkaan suojattu ja ajoittain viestien pikakuvakkeet pois. Laittaa sovelluksen kiinni kun menen viereen. Tullu salilta selässä kynnen jäljet. Valehdellut missä on. Jäi vahingossa kii seksitreffisivulla käymisestä. Epäilee itse mua aiheetta.

Niin...

Ei kuulemma syytä huoleen. Osottaa kyllä tunteet vahvasti mua kohtaan, mutta se ku ei tarkota mulle että ei pettäs.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap on se vahva tunteiden osoitus?

Osteleeko kalliita lahjoja, vai onko luvannut viedä (ilman avioehtoa) vihille? Onko niitä muita rakkauden osoituksia naisten mielestä?

Vierailija
22/25 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä romantiikkaan/ ihastumiseen liittyvään pettämiseen en usko, koska kaikki viikonloput ja pyhät ollaan yhdessä, ja mies näin haluaa. Pettää voi siis lähinnä työajalla/ viikolla, ja se kertoo mielestäni jotaki mahdollisen suhteen laadusta. Ei käy kateeksi mahdollista toista/ toisia naisia, kun saavat toimia patjana pari tuntia, mutta en pettävää miestäkään halua.

Miehellä vaikuttaa olevan tarve satuttaa naisia, ja antaa ymmärtää toisille naisille enemmän. Kun naiset tajuaa että ei jätä kumppania, hermostuvat. Yhden tällaisen mahdollisesti todistin. Niin outoa oli naisen käytös

Mutta miten vain, satuttaa muakin, vaikka ehkä vähiten haluais minuun kohdistaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys 21. Ei ole paljon lahjoja ostanut, synttäri jne.. on tosi pihi, enkä minäkään välitä materiaalista. Naimisiinmenossa minä epäilevä, ja vaatisin avioehdon. Sen verran taipumusta valehdella, tehdä mitä haluaa, itekkyyttä miehessä että en avioituisi ilman.

Mies on tehnyt töitä suhteen eteen, ja pyrkinyt olemaan parempi kumppani. Kaiken vapaa-ajan haluaa viettää yhdessä (enemmän kuin minä) Kun lähdin suhteesta (em. ja muista syistä) oli musertunut. Tapaili muita, mutta sanoi että kenenkään kanssa olo ei tunnu samalta.

Kaikki mitä ihminen sanoo voi olla valetta, mutta mulle teot merkkaa. Eli että haluaa viettää mahdollisimman paljon aikaa yhdessä.

Vierailija
24/25 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pettää, sille on aina hyvät ja ymmärrettävät syyt. Terveisin seksuaaliterapeutit

Joko olet saanut ajan mielesihoitoon?

Vierailija
25/25 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pettämisen puolestapuhujat tarvitsisivat hoitoa.