Pettää vai ei
Ihan vaan nopee galluppi naiset. Päänaukomiset voi jättää muualle. Asiallista kommenttia naiselta naiselle kiitti. Saanu tarpeekseen kun miehen sanat ja teot ristiriidassa
Tässä murto-osa asioista mitkä ihmetyttää. Pettäny exäänsäkkin. Puhelin tarkkaan suojattu ja ajoittain viestien pikakuvakkeet pois. Laittaa sovelluksen kiinni kun menen viereen. Tullu salilta selässä kynnen jäljet. Valehdellut missä on. Jäi vahingossa kii seksitreffisivulla käymisestä. Epäilee itse mua aiheetta.
Niin...
Ei kuulemma syytä huoleen. Osottaa kyllä tunteet vahvasti mua kohtaan, mutta se ku ei tarkota mulle että ei pettäs.
Kommentit (25)
Kyllä on pettänyt. Omakin ukko jäi kiinni, oli oikein tilannut naisen treffeille ja tuli seuraavana päivänä kotiin. "Mitään ei kuulemma tapahtunut"...no uskoo joku vaan minä en, ja niinhän se tunnusti pakon edessä.
Miehiin ei ole luottamista.Ikinä.
Sai sitten maistaa omaa lääkettään, ihan oikein.
Ap on neurootikko. Pian miehesi kyllästyy kyttäämiseesi ja menee vieraisiin.
Olen mies. Sano että et oikein luota häneen. Parisuhteessa pitää olla luottamusta. Kysy onko miehesi samaa mieltä? Jos miehesi vastaa joo, pyydä sitten mieheltäsi, voitko nähdä kännykän luottamuksen parantamiseksi.
Mikä kännykässä voi olla niin yksityistä, ettet sitä saisi nähdä? Olette nähneet toisenne alasti satoja kertoja. Miksi kännykkää ei saisi nähdä. Muista vedota luottamukseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Sano että et oikein luota häneen. Parisuhteessa pitää olla luottamusta. Kysy onko miehesi samaa mieltä? Jos miehesi vastaa joo, pyydä sitten mieheltäsi, voitko nähdä kännykän luottamuksen parantamiseksi.
Mikä kännykässä voi olla niin yksityistä, ettet sitä saisi nähdä? Olette nähneet toisenne alasti satoja kertoja. Miksi kännykkää ei saisi nähdä. Muista vedota luottamukseen.
Minä olen myös mies enkä ikiäpäivänä antaisi kännykkääni toisen luettavaksi. Vaikka siellä ei mitään salaista nyt olekaan. Enkä myöskään kyselisi lupaa syynätä muiden kännyköitä. Sairasta touhua.
Jos tollasta pitää edes alkaa kyselemään, niin se luottamus on siinä vaiheessa jo mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on pettänyt. Omakin ukko jäi kiinni, oli oikein tilannut naisen treffeille ja tuli seuraavana päivänä kotiin. "Mitään ei kuulemma tapahtunut"...no uskoo joku vaan minä en, ja niinhän se tunnusti pakon edessä.
Perataas tämä statementti kohta kohdalta läpi.
- Yksi mies pettää
- Nainen saa kiinni ja pettää myös
- Johtopäätös: miehiin, yhteenkään, ei ole luottamista ikinä, joten on ihan oikein jos miestä pettää
Et sillai.
Aika tumpelo tuo miehesi. Minulla on kännykkä ihan vapaasti vaimon nähtävänä ilman tunnuksia ym. Kaikki onnistuu ilman "salailuja" nykyään.
Olet itsekin näköjään tajunnut asian. Tuskin tarvitset vahvistusta siitä täältä keneltäkään.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perataas tämä statementti kohta kohdalta läpi.
- Yksi mies pettää
- Nainen saa kiinni ja pettää myös
- Johtopäätös: miehiin, yhteenkään, ei ole luottamista ikinä, joten on ihan oikein jos miestä pettääEt sillai.
Niin onkin ihan oikein; sitä saa mitä tilaa! PRKL
Vierailija kirjoitti:
Kännykkä voi olla myös työkäytössä, jolloin se voi sisältää hyvinkin luottamuksellista materiaalia ja viestienvaihtoa. Tuskin itsekään haluaisit rikkoa myöskään kavereidesi luottamusta, ja antaa kolmannen osapuolen lukea heidän sinulle lähettämiään viestejä. Sitä paitsi, jos luottamus rakoilee, ei sitä kännykkää näyttämällä yleensä paranneta. Se ettei sitä puhelinta tarvitse erikseen näyttää, on nimenomaan sitä parisuhteessa olevaa luottamusta.
Merkit jotka voi pettämiseen liittyä tuli ilminilman mitään kyttäystä. Sekin että valehteli missä on tuli ilmi ilman että tätä yritin. Itse samassa puhelussa kertoi olevansa töissä, ja 3 min jälkeen katsoi jääkapista mitä meillä ruokaa. Samaan aikaan epäilin et pettää meidän kodissa. En ole mustasukkaista sorttia, ja mielummin keskityn omaan elämään. En edes ottanut asioita puheeksi, koska seurasin jatkuuko. Jatkui. Kynsien jäljille ei selitystä.
Puhelinta en tohdi katsoa. Kerran kun vaikutti et sai viestin naiselta, kysyin keneltä. Ei keneltäkään. Se vaan lisää ristiriitaa kun totaalinen kieltäminen, ja ei selityksiä.
Se tässä kummastuttaa jos pettää, että haluaa mut vaimoksi. Tai no ei olis eka mies naimisissa ja pettää ilman tunnontuskaa
Kyllä tiedän miten vaaka kallistuu. On vaan vaikea ymmärtää kun tämän ja ja kaiken mitä en kirjota kerron miehelle, ja edelleen ei ole mitään tapahtunut. Tekee hyvää kuulla näkemyksiä.
Harnihan se on jättää muuten hyvä suhde jos kaikki sattumaa, mutta en oikeen usko
Kiitos
Miehesi ei ole monogaminen.
Ammattilaiset osaavat varmaan neuvoa eteenpäin jos asia tieteen tasolla ihmetyttää.
Näin alan harrastajana ehdotan tietenkin että liitytte seksipositiiviseen yhteisöön ja nautitte elämästä
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaiset osaavat varmaan neuvoa eteenpäin jos asia tieteen tasolla ihmetyttää.Näin alan harrastajana ehdotan tietenkin että liitytte seksipositiiviseen yhteisöön ja nautitte elämästä
Miksi kuvittelet, että kaikki haluaisivat nussia kaikkien kanssa. Esimerkiksi sinun kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykkä voi olla myös työkäytössä, jolloin se voi sisältää hyvinkin luottamuksellista materiaalia ja viestienvaihtoa. Tuskin itsekään haluaisit rikkoa myöskään kavereidesi luottamusta, ja antaa kolmannen osapuolen lukea heidän sinulle lähettämiään viestejä. Sitä paitsi, jos luottamus rakoilee, ei sitä kännykkää näyttämällä yleensä paranneta. Se ettei sitä puhelinta tarvitse erikseen näyttää, on nimenomaan sitä parisuhteessa olevaa luottamusta.
Kumman haluat pelastaa? Itsesi vai parisuhteesi? Mikä on sulle ykköspririteetti?
Meillä kotona puhutaan myös luottamuksellisista työasioista eikä niitä minnekään levitellä. Kyllä aikuinen terve ihminen tietää mikä on luottamuksellista. Auttaa ymmärtämään miksi jompikumpi on kireä työpäivän jälkeen. Jos ei puhuttaisi työasioista, moni työasia aiheuttaisi ongelmia kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaiset osaavat varmaan neuvoa eteenpäin jos asia tieteen tasolla ihmetyttää.Näin alan harrastajana ehdotan tietenkin että liitytte seksipositiiviseen yhteisöön ja nautitte elämästä
Miksi kuvittelet, että kaikki haluaisivat nussia kaikkien kanssa. Esimerkiksi sinun kanssasi?
En kuvittelekaan. Voittehan vain silittää hiuksiani.
Kannattaa pettää, sille on aina hyvät ja ymmärrettävät syyt. Terveisin seksuaaliterapeutit
Varmaan itseni. Vähintään sp-taudeilta.
Parisuhteen pelastamisen mahdollisuudesta en tiedä, koska epämääräiset tapahtumat tuli kun seksiä oli paljon. Luulen, että mies ei osaa olla pettämättä. En siis usko, että aktiivisempi seksielämä pelastaisi
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pettää, sille on aina hyvät ja ymmärrettävät syyt. Terveisin seksuaaliterapeutit
Puhutaanko taas kuin mies miehelle?
M48
Vierailija kirjoitti:
Tää on, muuten hyvä! Kiitos vinkistä jos joskus tarvitsen 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko taas kuin mies miehelle?
M48
Puhuisitkin. Sinunkin ymmärtämättömyys on tullut monesti todettua.
Ei ehkä petä minkään vakkarin kanssa, mutta on selvästi taipumusta etsiä sopivaa vierasta panoa. todennäköisesti on jo pettänyt.
Mitäköhän mahtoi olla selityksenä noille kynnen jäljille kun tuli salilta? Menee minusta samaan uskottavuusluokkaan kuin nämä muut samanlaiset selitykset ("klamydia tarttui uimahallin lauteilta", "ei ne ole fritsujälkiä vaan allergiaa", "kondomit ovat kaverille").
Ulkupuoliselle kuulostaa että "final countdown" on käynnissä, taidat tiedostaa sen itse myös. Voimia!