Olenko mielestäsi liian painava?
Äskeinen aloitus jostain syystä poistettiin? Mutta niin, olen 166cm pitkä ja painan 71kg.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ylipainoinen. 10kg pois niin alkaa miehet kiinnostumaan.
Älä nyt ainakaan miesten takia tee mitään.
Mutta oman terveyden kannalta ainakin kannattaa.
Kyllä olet lievästi ylipainoinen, mutta sinähän se jo tiesitkin, mutta halusit vaan saada sympatiaa kehopositiivisilta vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olet lievästi ylipainoinen, mutta sinähän se jo tiesitkin, mutta halusit vaan saada sympatiaa kehopositiivisilta vai mitä?
Halusit päteä omalla erinomaisuudellasi, mutta senhän sinä jo tiesitkin
Riippuu vyötärönympäryksestä. Jos se alle 80cm, paino ok terveydenkannalta
Paljonko vyötärönympärys? Olen vähän lyhyempi ja sama BMI, mutten jaksa stressata laihduttamisesta, vyötärö 77cm ja lihaksikkaat jalat, voin hyvin ja vaatteita saa kaupasta. Vyötärölihavuus on pahempi, kuin vähän koholla oleva BMI.
Olen 166 cm ja 86 kg. En näe itseäni lihavana, ehkä vähän tukevana. Bmi:n perusteella olen liian painava. Sanoisin että ap ei ole liian painava.
Mä oon 166 cm ja 71 kg koossa mielestäni ylipainoinen vaikka en pahasti. Niin myös BMI sanoo. Nyt on tiukkaa dieettiä vedetty 2 kk, jotain silmännähtävää tulosta on tullut. Pyrin pääsemään 60 kg painoon ja sen alle.
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi-laskurin mukaan painoindeksisi on 25.77, joten ylipainon puolellehan tuo menee. Kaikki riippuu kehon koostumuksesta, onko lihasta vai laardia.
Päärynä- tai tiimalasivartalo tuolla painoindeksillä on mielestäni seksikkäin.
Älä nyt ainakaan miesten takia tee mitään.