Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epävakaasta persoonallisuushäiriöisestä eroon pääseminen?

Vierailija
26.06.2023 |

Miten onnistuu helpoiten? Ilmeisesti ei ole mahdollisuuksia oppia elämään ihmisiksi noilla ja tällä ei selvästi edes halua. Kyseessä ei siis kyökkipsykologia vaan henkilöllä diagnoosi, terapiat jättänyt kesken jne. Kannattaako lyödä välit kerrasta poikki, poistua vain hiljalleen taka-alalle vai miten toimia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vain ilmoitin, että haluan lopettaa ystävyytemme. Sen jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään ja tästä on nyt jo kymmenen vuotta.

Vierailija
2/6 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lopettanut jo terapiankin, niin turha tuhlata moiseen hermoja ja aikaa. Riippuu ihan henkilöstä miten kannattaa välit laittaa poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki on vakaita kun hyvin menee kun menee huonosti ollaan sitten epävakaana kuten on epävakaita aikoja on vakaita on elämää

Vierailija
4/6 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä epävakaa persoonallisuushäiriö ja tästä aiheutuvat masennusjaksot.

Elän normaalia elämää, joskin olen sisäänpäin kääntynyt ja kaverini on huomannut, että kun voin huonosti, puhun paljon enemmän.

Itse otan hylkäämisen huonosti ja mulla loppui syöminen kokonaan kahdeksi viikoksi ja elin energiajuomalla kun paras ystäväni ghostasi viiden vuoden jälkeen.

Itse tarvitsen kunnon lopetuksen, koska muuten jään vellomaan miksi näin tapahtui.

Vierailija
5/6 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä epävakaa persoonallisuushäiriö ja tästä aiheutuvat masennusjaksot.

Elän normaalia elämää, joskin olen sisäänpäin kääntynyt ja kaverini on huomannut, että kun voin huonosti, puhun paljon enemmän.

Itse otan hylkäämisen huonosti ja mulla loppui syöminen kokonaan kahdeksi viikoksi ja elin energiajuomalla kun paras ystäväni ghostasi viiden vuoden jälkeen.

Itse tarvitsen kunnon lopetuksen, koska muuten jään vellomaan miksi näin tapahtui.

Sama juttu. Dgn ei itsellä ole mutta piirteet selvät. Otan torjunnat ja hylkäykset todella raskaasti ja toivun niistä hitaasti. Ystävyyksiä ei onneksi ole lopullisesti katkennut, mutta romansseja ja parisuhteita kyllä.

Vierailija
6/6 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä avari poskelle, josko kakara heräisi todellisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi