Mitä parisuhdetta etsivä kannattaa huomioida?
Itse olen oppinut että rentous ja positiivisuus ovat ne kaksi keskeistä asiaa. Liian vakavasti otettava joutuu itse pettymän ja se ahdistaa muita osapuolia kuten myös itseään.
Kommentit (12)
Samanlaiset kommunikointityylit. Jos tuntuu että joudut joustamaan, se ihminen ei ole sinua varten. Samoin se, kuinka nopeasti ihastuu, pitäisi olla suht samankaltainen kummallakin. Jos itse ihastut nopeasti, suhde ei vain tule toimimaan, jos toinen miettii ja miettii, oletko sittenkään sitä mitä hän etsii. Väitän kyllä että mikäli molemminpuolista ihastumista ei tule nopeasti, suhde ei missään tapauksessa ole "meant to be".
No itse en ole ollut koskaan parisuhteessa, mutta ihan sellainen tulee mieleen, että älä nyt ainakaan vauvapalstalta tai mistään netin keskustelupalstoilta neuvoja kysele!
Jos jokin toisessa häiritsee heti alkuun, niin älä ajattele seuraavilla tavoilla:
- hän on vain hermostunut
- hänellä on ehkä vähän huonot sosiaaliset taidot
- hän ehkä koettaa olla näyttämättä liian kiinnostuneelta
- kyllä hän muuttuu/oppii kun autan häntä.
Se häiritsevä seikka tuskin muuttuu, vaan pahenee tai tulee ainakin häiritsemään vielä alkuhuumaa enemmän, kun suhde etenee.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaiset kommunikointityylit. Jos tuntuu että joudut joustamaan, se ihminen ei ole sinua varten. Samoin se, kuinka nopeasti ihastuu, pitäisi olla suht samankaltainen kummallakin. Jos itse ihastut nopeasti, suhde ei vain tule toimimaan, jos toinen miettii ja miettii, oletko sittenkään sitä mitä hän etsii. Väitän kyllä että mikäli molemminpuolista ihastumista ei tule nopeasti, suhde ei missään tapauksessa ole "meant to be".
Ja ehkä tärkeimpänä sama taajuus. Jos yhteistä ymmärrystä ei heti löydy, sitä ei löydy jatkossakaan. Jos tuntuu kuin puhuisitte eri kieliä ja joudut koko ajan miettimään, mitä hän tuollakin mahtoi tarkoittaa, jatka matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, niin huomioi alle 25v ikäsi, timmi kroppa, hyvät suihinottotaidot.
Miesten kannattaa huomioida, että on lompakossa paksuutta ja kikkelissä pituutta.
Hyväksi suihinottajaksi kehittyy vain harjoittelemalla paljon eri miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, niin huomioi alle 25v ikäsi, timmi kroppa, hyvät suihinottotaidot.
Miesten kannattaa huomioida, että on lompakossa paksuutta ja kikkelissä pituutta.
Hyväksi suihinottajaksi kehittyy vain harjoittelemalla paljon eri miesten kanssa.
Ap etsi parisuhdetta, ei mitään sugar daddy-kuviota tai vanhempaa massimiestä.
Olisipa hauskaa kuulla, kun miehet keskustelevat saman kysymyksen äärellä. Olisivatko vastaukset sitä luokkaa, että naisen pitää käyttää stringejä eikä mummokalsareita ja mielellään juoda kaljaa, eikä saa nalkuttaa. Olen aidosti tässä viime vuosina alkanut kyseenalaistaa miesten ajattelevuuden ja tunne-elämän kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa hauskaa kuulla, kun miehet keskustelevat saman kysymyksen äärellä. Olisivatko vastaukset sitä luokkaa, että naisen pitää käyttää stringejä eikä mummokalsareita ja mielellään juoda kaljaa, eikä saa nalkuttaa. Olen aidosti tässä viime vuosina alkanut kyseenalaistaa miesten ajattelevuuden ja tunne-elämän kokonaan.
No ei ainakaan minun elinpiirini miehet ole tuollaisia, nettimiehet on oma alarotunsa eivätkä mitään parisuhdeihmisiä, joten ei ehkä niiden perusteella kannata alkaa kokonaista sukupuolta kyseenalaistamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan minun elinpiirini miehet ole tuollaisia, nettimiehet on oma alarotunsa eivätkä mitään parisuhdeihmisiä, joten ei ehkä niiden perusteella kannata alkaa kokonaista sukupuolta kyseenalaistamaan
Olen valitettavasti tavannut näitä ihan tosielämässä enkä netissä. Heille on ollut joku henkinen yhteys yksi ja sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valitettavasti tavannut näitä ihan tosielämässä enkä netissä. Heille on ollut joku henkinen yhteys yksi ja sama.
Jep, itsekin törmännyt yhteen äijäkööriin (30-40 v. tyyppejä), jossa tyyliin kehotettiin juuri toisen lapsen saanutta miestä eroamaan, kun vaimo pihtaa (oli siis raskaana ja juuri synnyttänyt). Yököttää. Samoin juuri pitkästä parisuhteesta eronnutta tyyppiä kannustettiin lataamaan Tinder saman vuorokauden aikana erosta "että pääsee erosta nopeammin yli".
En alunperinkään etsisi parisuhdetta vaan pyrkisin löytämään ihmisen, johon rakastun ja joka rakastuu minuun. Siitä sitten joko kehittyy parisuhde tai ei.