Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei laukea

Vierailija
26.06.2023 |

Usein puhutaan naisten orgasmivaikeuksista, mutta meillä se on toisinpäin. Mies laukeaa todella harvoin yhdynnässä.

Meillä on aika tuore, intohimoinen suhde. Laitellaan toisillemme vihjailevia viestejä ja nautitaan läheisyydestä. Myös keskusteluyhteys on tosi hyvä ja tykätään aidosti toisistamme. Myös seksin suhteen on koko ajan kommunikoitu avoimesti.

Seksi sujuu muilta osin tosi ihanasti. Mieskin sanoo nauttivansa ja näyttääkin siltä. Mutta ei vaan millään meinaa laueta, vaikka kokeillaan eri asentoja jne.

Onko tälle mitään tehtävissä? Ei laukea suihinotossakaan, aina täytyy käsillä saattaa homma loppuun. Ja vähän se nyt syö ainakin minua...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele antamaan kunnollista suuseksiä, niin taatusti laukeaa.

Vierailija
2/17 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri yhdynnässä pitää laueta? Sama koskee naisiakin..

Eikö ole pääasia että nauttii, sama se kuinka laukeaa.

Ei pidä tehdä asiasta ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityksern ja uuteen suhteeseen voi myös liittyä jos suhde on kovin tuore? Tosi yleistä se on. Kestää myös aikansa että voi heittäytyä.

Nykyisessä suhteessa miehellä ei alussa seisonut kun olimme yhdessä, ajan kanssa kuitenkin huomasin että hänestä kuoriutui hyvin seksuaalinen ja nykyään seisoo kovana jo melkein hipaisusta.

Edellisessä suhteessa mies ei alussa lauennut. Sanoi että se johtuu nimenomaan uudesta suhteesta. Sama juttu ajan kanssa hänestä tuli kyllä kova seksipeto ja laukesi kyllä joka kerta jatkossa, joskus useasti ja eri tavoinkin.

Oppinut näistä että maltti on valttia. Toki en mene yleistämään että 100% aina näin, mutta ei siinä oikeastaan ole muuta vaihtoehtoa kuin katsoo miten asia etenee ellei sitten halua luovuttaa jo heti alkuun. Jälkimmäisessä voi menettää potentiaalisesti hyvän seksikumppanin jolla vaan menee aikaa lämmetä

Vierailija
4/17 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyennyt laukeamaan mun ihan eka kerralla. Se hyvinkin oli jännitystä, erektio kyllä pysyi, mutta kun ei tullut niin ei vaan tullut. Tuo ei kylläkään ole koskaan toistunut, joten en tiedä voiko sellainen jännittäminen nyt ihan niin kauaa kestää, kun ymmärsin tuosta, että ei nyt ihan ensimmäisestä illasta kuitenkaan ole kyse.

Mutta miksi tosiaan stressata liikaa, onko se miehelle ongelma? Vai sinulle? Mikä siitä tekee ongelman?

Vierailija
5/17 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivästynyt siemensyöksy. Siihen ei ole lääkettä, se on keskushermostoperäistä.

Näin 50+ naisena se käy omien limakalvojen päälle. Tapailemaani miestä taas harmittaa omasta puolestaan.

Hänellä tämä on luontainen vaiva, joka on ilmeisesti vuosien varrella pahentunut. Nuorena vähän maistissa ongelma helpottui. Nyt ei. Yritämme ottaa rennosti, ei siihen muukaan auta.

Vierailija
6/17 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä huolehdit, jos mies on tyytyväinen?

Mukavampi vain rakastella, kun ei tarvitse koko ajan varoa laukeamista. Naisten pitäisi vain aina pystyä hallitsemaan kaikkea ja päättää, kuka saa ja milloin.

Vierailija
7/17 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin tällainen ongelma. Itse laukean vähän liiankin nopsaan vaikka harvasepäivä harrastetaan ja yhdessä oltu jo kohta parikymmentä vuotta. Joskus pakko ottaa pari ylimääräistä saunakaljaa että olisi edes vähän enemmän kestävyyttä.

Vierailija
8/17 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jo runkannut aamulla tai juonut liikaa se pitkittää laukeamista tai vaikeuttaa

Vierailija
9/17 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli myös suhteen alussa jotenkin niin kovat suorituspaineet, etten meinannut pystyä laukeamaan ollenkaan. Outo ilmiö. Muutamat ekat yhdyntäkerrat menivät siinä mielessä ihan pilalle, kun en pystynytkään pitkän ajan kuluttuakaan laukeamaan. Alkuun tuntui todella hienolta kun kestävyyttä tuntui vaan riittävän ja riittävän. Vaikka työntely oli nopeaakin, niin silti tuntui siltä että pystyisin jatkamaan aina vaan. Ongelmaan auttoi kun vaihdettiin ohuempaan kondomiin jolla sai paremman tuntuman. Niiden avulla pystyin viimein laukeamaan yhdynnässä.

Vierailija
10/17 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies oli alussa samanlainen. Selvisi myöhemmin, että hän ei pidä yhdynnästä kenenkään kanssa. Se ei vaan hänelle toimi ollenkaan. Käsin ennen itsekin tein, kunnes opettelin ottamaan suihin, niin kuin hän siitä nauttii. Miehetkin ovat kaikki erilaisia ja pitää vaan keskustella, että mikä seksissä toimii ja mikä ei. Voi myös pyytää miestä antamaan itselle palautetta suihinoton aikana, että lujempaa, hitaampaa, enemmän imua jne. Siinä sitä sitten oppii lopulta mestariksi.

Vierailija
11/17 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies oli alussa samanlainen. Selvisi myöhemmin, että hän ei pidä yhdynnästä kenenkään kanssa. Se ei vaan hänelle toimi ollenkaan. Käsin ennen itsekin tein, kunnes opettelin ottamaan suihin, niin kuin hän siitä nauttii. Miehetkin ovat kaikki erilaisia ja pitää vaan keskustella, että mikä seksissä toimii ja mikä ei. Voi myös pyytää miestä antamaan itselle palautetta suihinoton aikana, että lujempaa, hitaampaa, enemmän imua jne. Siinä sitä sitten oppii lopulta mestariksi.

Mun on vaikea tajuta, että mies ei pidä lainkaan yhdynnöistä. Tämä ei voi olla totta mitenkään.

Vierailija
12/17 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet löytänyt sala runkarin laukea vain runkamalla.

Tuossa ei toimi kun oma käsi tai sinun käsi

Joko vaihton tai sitten nautit kunnon nainista ja keskityt itsesi täysin

Vierailija
13/17 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on skitsoja kyttääjiä. Mikään ei kelpaa vaan kaikki on aina väärin. Näitä pohtiessa naisen elämä meneekin murehtiessa, eikä mitään ole saanut aikaiseksi. Tässä voisi viitata naisten aikaansaannoksiin keksintöjen saralla.

Vierailija
14/17 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia ongelmia ollut aina uusien ihmisten kanssa. Myös potenssi on ollut välillä hankala saavuttaa tai on lopahtanut kesken..

Tän vaiheen yli kun päästään niin mulla on kalu valmiina tositoimiin 24/7. Ei tarvi kun nähdä vähän paljasta pintaa niin mä oon valmis.

Vierailija
15/17 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle kohdalle sattunut kaksi miestä, jotka ei lauenneet ja tekivät siitä omassa päässä sitten isomman ongelman kuin se minun silmissäni oli. Keskusteltiin, pyysin palautetta siitä mikä tuntuu hyvältä ja tein sen mukaan esim suihin ottaessa, tein selväksi että asia ei minua haitannut, aikaa kului (toisen kanssa vuosia). Kumpikin mies pääsi asian yli ja kykeni laukeamaan yhdynnässä. Jos mies joutuu asiasta stressaamaan tai nainen "vaatii", ongelma ei ainakaan helpotu.

Vierailija
16/17 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan kiihota miestä tarpeeksi, että haluaisi sinua

Vierailija
17/17 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen hienous on tuo yhdyntä? Miksi oi miksi? Antakaa ihmisten laueta ja nauttia miten haluavat.