Opettajan kesäloma ja korkkasin tänään viinipullon kello 9.08
On tää kyllä ihan mahtavaa. Vielä noin 1,5 kuukautta jäljellä. Rillattu on ku viimistä päivää, ulkomailla jo käyty ja hauskaa pidetty ja silti vielä paljon jäljellä. Nyt kaikki opeta naatitaan!
Kommentit (32)
Itsehän muutan kesämökille koko kesäksi. Ai että on rentouttavaa. En nyt juo viiniä ihan päivittäin, mutta helposti sitä jotkut saunakaljat tulee otettua. Ja tämä kesämökki on sillä tavalla ihan vimpan päälle, että on internet (kuten näkyy), tiskikone, pyykinpesukone sun muut mukavuudet. Tulee saunottua, grillattua, veneiltyä ja kalastettua. Lomaa on niin paljon, ettei tarvitse "suorittaa" lomaa. Ihan sama vaikka jonain päivänä ei huvittaisi muuta kuin lukea kirjaa. Ei tarvitse yrittää ehtiä tehdä kaikkea. Hyvää kesää kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Minun ei viiniä tartte litkiä, mutta kyllä nautin. Töihin 7.8., loma alkoi 2.6. Palkka liki 7000 €, kun on e-lukion tunteja (pidän ne kotona työhuoneessani työnantaja maksaa laitteet ja yhteyden) saan vielä veroedun, lisäksi apulaisreksin hommat. Toki keväällä tuo reksiys työllistää, urakoin niin, että kaikki on valmista kun koulu loppuu. Olen nuorehko nainen, mieheni on ope myös.
Nice bro mut 7.8. on liian aikainen aloitusaika.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää niinku hienointa mitä vaan voi olla?
Niinpä, itsellä ei tekis yhtää mieli aamusta olla päissään saati ollenkaan :) yhden saunaoluen voi ottaa silloin tällöin. Selvänä on kivempi lomailla ja matkustella ynnä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako päähän brev?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, itsellä ei tekis yhtää mieli aamusta olla päissään saati ollenkaan :) yhden saunaoluen voi ottaa silloin tällöin. Selvänä on kivempi lomailla ja matkustella ynnä muuta.
You must be fun at parties.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos oppilaat on tyhmempi kuin ikinä.
Joo ku sä lisäännyit lollaged! _DD_D_DD_D_DDD
Itse en käytä alkoholia mutta nautin kyllä kesästä ja lomasta. Olen laittanut kotia ja pihaa, lenkkeillyt, lukenut (hyviä tekstejä!) ja välillä ahminut jotain netflixistäkin. Tehnyt siis kaikkea sitä mitä en ehdi silloin kun työt painaa päälle. Kesäloma on yksi harvoja asioita, joiden vuoksi vielä olen alalla (vuosia 20+ takana lukion opena).
Vierailija kirjoitti:
Kesäloma on yksi harvoja asioita, joiden vuoksi vielä olen alalla (vuosia 20+ takana lukion opena).
Ja tuo varmaan näkyy opiskelijoillekin, järkyttävää.
Vaihda ihmeessä alaa.
Minun ei viiniä tartte litkiä, mutta kyllä nautin. Töihin 7.8., loma alkoi 2.6. Palkka liki 7000 €, kun on e-lukion tunteja (pidän ne kotona työhuoneessani työnantaja maksaa laitteet ja yhteyden) saan vielä veroedun, lisäksi apulaisreksin hommat. Toki keväällä tuo reksiys työllistää, urakoin niin, että kaikki on valmista kun koulu loppuu. Olen nuorehko nainen, mieheni on ope myös.