Sirua ei voitu lukea. Tapahtuma hylätty
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Olisko ollut likainen siru? Silloin, kun minulle on käynyt noin, olen pyyhkinyt paidan helmaan ja sitten on toiminut.
Pitää ensi kerralla pyyhkiä paitaan. Toimi kyllä lopulta, mutta sormella pyyhkiminen ei aluksi auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko ollut likainen siru? Silloin, kun minulle on käynyt noin, olen pyyhkinyt paidan helmaan ja sitten on toiminut.
Pitää ensi kerralla pyyhkiä paitaan. Toimi kyllä lopulta, mutta sormella pyyhkiminen ei aluksi auttanut.
Sormella pyyhkiminen on typerin konsti, mitä sirulle voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormella pyyhkiminen on typerin konsti, mitä sirulle voi tehdä.
Kassaneiti niin teki.
S-Pankki? Sain uuden kortin, jota hillosin lompakossa vanhan kortin kanssa. Käytin uutta korttia ja seuraavalla kerralla vanhaa, josta tuli "hylky". Molemmat kortit siksi lompakossa, kun S-kaupan tutuksi tullut kassa neuvoi, ettei vanhaa kannata hävittää ennen kuin on varmistanut, että uusi kortti toimii.