Mitä outoa lääkäri on teille sanonut joskus?
Eräs lääkäri sanoi minulle kerran, että "madot suolistossa eivät ole vaarallisia ihmiselle"
Noh, miksipä niitä kuitenkin häädetään matokuurein pois, jos ne eivät ole vaaraksi ihmiselle?????
Kommentit (9)
Totesi , että kun ei mittaa kuumetta niin sitä ei silloin ole enää . Mulla oli flunssa ja 39 kuumetta ,
Olen itseni lääkäri ite ja tyhmintä mitä olen sanonut itselleni on se että polta pilveä, ei se ole paha
Kannabis on maailman vahvin huume ja kannabikseen kuolee eniten ihmisiä koko sivilisaatiossamme
Sain diagnoosiksi vaihdevuodet ja lääkäri suositteli minulle psykiatria. Korjasi itse, että tarkoitti gynekologia. Pää kuin pää.
Että K rokote suojaa ja estää viruksen
Tämä henkilö pitäisi poistaa virasta
Et kyllä yhtään näytä masentuneelta. Tehtiin testi ja keskivaikea masennus. Oli siis ennenkin ollut ja tunsin olotilani. Venäläistaustainen lääkäri n
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä yhtään näytä masentuneelta. Tehtiin testi ja keskivaikea masennus. Oli siis ennenkin ollut ja tunsin olotilani. Venäläistaustainen lääkäri n
Masennus ei ole mikään ulkonäkötyyli. Voi olla vaikka kuinka masentunut ja silti viimeisen päälle pukeutunut ja iloisen näköinen kuin mikä.
Minulle lääkäri totesi, hyvin vahvasti suomea murtaen, että minun pitää olla mies. Pitää nostaa punttia ja nyrkkeillä, ja jättää kestävyysurheilu sikseen, kuulemma tyttöystäväkin tykkää jos on iso ja voimakas mies. Lisäksi minun pitää oppia sanomaan sanomaan "Ei!" tyttöystävälle jos ei anna minun levätä töiden jälkeen. Lisäksi pitää syödä paljon pihviä. Antoi vielä isoäidin lihapata-reseptin. Menin siis lääkäriin näyttämään ranteen vammaa, eikä me ehditty mistään puhua mitään (ei siis urheiluharrastuksistani, ihmissuhdestatuksestani tai ruokavaliostani) ennen tuota elämänohjetta. :D
Erään hammaslääkärin mielestä minulla oli kielen alapuolella oleva jänne niin tiukka, että minulla oli pakko olla hyvin selkeä ja hankala puhevika. Myös purentani oli kuulemma niin omituinen leukanivelen vaurion takia, että sen pakko aiheuttaa pahoja päänsärkyjä. Hän suositteli leikkausta molempiin "ongelmiin". Yritin kertoa, että kai sinä itsekin kuulet ettei minulla ole minkäänlaista puhevikaa, enkä myöskään kärsi minkäänlaisista päänsäryistä, kivuista tai muustakaan.
Ei meinannut mennä jakeluun ja jouduin sanomaan, että nyt lopetetaan tämä aihe tähän.