Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

juurihoito 17v

Vierailija
25.06.2023 |

Olen siis aika varma että takahampaassa oleva reikä on nyt siinä vaiheessa että juurihoito olisi tarpeen. Olen tietenkin hyvin pettynyt itseeni mutt mietin nyt että miten pääsen tästä henkisesti yli kun tiedän että tarvitsin juurihoitoa jo 17 vuotiaana. Pliis antakaa jotain helpottavia sanoja

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurihoidon tarve aina johdu omasta huonosta hampaidenhoidosta. Mulla on jouduttu juurihoitamaan myös täysin ehjä, reikiintyhmätön hammas - lääkärikään ei osannut arvata, miksi juurikanava oli tulehtunut  ja oli kova särky.

Rohkeasti vaan hammaslääkäriin.

Vierailija
2/4 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhea paniikki kun mietin miten se tulee tulevaisuudessa kestämään ja pitääkö sitten implantteja miettiä myöhemmin apuaaaa

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina syy ole, jos tarvit juurihoitoa. Siihen voi olla monia itsestä johtumattomia syitä. Toiset ei edes huomaa tilannetta kovin ajoissa ku korkea kipukynnys yms.

Älä turhaan soimaan itseäsi, hoida vaan hammas kuntoon. Mulla tehty kahteen kertaan ja oli tosi ok kokemus. Puuduttavat sen niin ei satu tms ku sitä rassataan.

Tsemppiä ja avoimin mielin hoitoon!

Vierailija
4/4 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisesti mulla oli jäänyt pari hammastarkastusta välistä jonka takia nyt kauhea syyllisyyden tunne :(

Jos tulee tuomio juurihoitoon niin toivottavasti hammas selviää pitkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi