juurihoito 17v
Olen siis aika varma että takahampaassa oleva reikä on nyt siinä vaiheessa että juurihoito olisi tarpeen. Olen tietenkin hyvin pettynyt itseeni mutt mietin nyt että miten pääsen tästä henkisesti yli kun tiedän että tarvitsin juurihoitoa jo 17 vuotiaana. Pliis antakaa jotain helpottavia sanoja
Kommentit (4)
kauhea paniikki kun mietin miten se tulee tulevaisuudessa kestämään ja pitääkö sitten implantteja miettiä myöhemmin apuaaaa
ap
Ei se aina syy ole, jos tarvit juurihoitoa. Siihen voi olla monia itsestä johtumattomia syitä. Toiset ei edes huomaa tilannetta kovin ajoissa ku korkea kipukynnys yms.
Älä turhaan soimaan itseäsi, hoida vaan hammas kuntoon. Mulla tehty kahteen kertaan ja oli tosi ok kokemus. Puuduttavat sen niin ei satu tms ku sitä rassataan.
Tsemppiä ja avoimin mielin hoitoon!
Harmillisesti mulla oli jäänyt pari hammastarkastusta välistä jonka takia nyt kauhea syyllisyyden tunne :(
Jos tulee tuomio juurihoitoon niin toivottavasti hammas selviää pitkään
Ei juurihoidon tarve aina johdu omasta huonosta hampaidenhoidosta. Mulla on jouduttu juurihoitamaan myös täysin ehjä, reikiintyhmätön hammas - lääkärikään ei osannut arvata, miksi juurikanava oli tulehtunut ja oli kova särky.
Rohkeasti vaan hammaslääkäriin.