Te jotka olleet juhannuksen töissä, mikä koulutus sulla on?
Kommentit (45)
Ekonomi, mediassa töissä, kiirettä piti eilen.
ICT-alan insinööri. Keräsin pulloja juhlien nurkilla juhannuksen.
Merkonomi. Palkanlaskija. Vähän pakko oli olla töissä. Tämänkö halusit kuulla? Että olen amisjuntti.
Ylioppilas, kaupassa olen töissä. Teen mielelläni töitä juhlapyhinä, kun en välitä niitä muutenkaan juhlia.
Itse en ollut töissä (arkityöläinen), mutta mies oli juhannusaaton. On palomies. Sekä työkseen että koulutukseltaan.
Maatalousalan perustutkinto. Navetoimassa olin koko viikonlopun aamuin ja illoin. Nyt alkoi loma.
Luonnonvara-alan koulutuksia. Vapaalla ns. leipätyöstä, mutta juhannus meni oman yrityksen töissä.
Sosionomi ja toimin mielenterveyskuntoutujien asumisyksikössä ohjaajana.
Vierailija kirjoitti:
Merkonomi. Palkanlaskija. Vähän pakko oli olla töissä. Tämänkö halusit kuulla? Että olen amisjuntti.
Mulle kyllä juhannustöistä ensimmäisenä tuli mieleen sairaalat ja terveyskeskukset. Lääkärikaverini oli tänäkin juhannuksena töissä.
On monta tutkintoa: ravitsemistyöntekijä, tarjoilija, kokki, merkonomi.
Olen tätä nykyä ravintolapäällikkö, tein keittiövuoroa kuitenkin kun nuoremmat halusivat vapaata.
Ei mua haitannut yhtään, hyvät lisät ja nyt alkoi loma.
Siistiän koulutus eli siivoojan .
Sähköinsinööri. Olin seisokkihuollossa tehtaassa, laakerien vaihtoa yms. Tänä aamuna tulin keikalta kotiin.
Agrologi, omalla maatilalla olin töissä.
Tradenomi, taksiyrittäjä. 2009 lähtien kaikki juhlapyhät töissä. Ei haittaa yhtään, paitsi jos joku yrittää oksentaa autoon.
Farmaseutti, olin koko juhannuksen töissä.