Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Näitä kun lukee, olen onnellinen ,että voin valita seurani. Jotkut vielä ihmettelee ettei heidän kaivatustaan kuulu mitään...Juoksevat varmasti toiseen suuntaan ja kovaa.
Tahallaan yleistän..
Kirjoitin vain kauniita viestejä, vaikka lähes hukkaan menevätkin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kun sinut näin, tiesin heti, että siinä kävelee mies johon olisi mukava tutustua. Mutta enpä edes ehtinyt tutustua kun jo ihastuin omiin ihmekuviini.
Missä oli siinä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on puhdistettu vanhasta elämästäni. Huhhuh mikä urakka. 😩
Nytkö jo? Jätitkö mitään entisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä sanoisin, jos sinä olisit tässä?
Luultavasti vastaisit kysymyksiini yhtä lyhyesti kuin aiemmin. Tai et oikein puhuisi mitään. Sitten hivuttautuisin pois ja ajattelisin ettei sinua kiinnosta seurani.
En edes tiedä, olenko halunnut mitään, kunhan purkaan omia ajatuksia ja kuvituksia pahimpina iltoina. Tai ehkä joihinkin kysymyksiin olisi ainakin kiva saada vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sinut näin, tiesin heti, että siinä kävelee mies johon olisi mukava tutustua. Mutta enpä edes ehtinyt tutustua kun jo ihastuin omiin ihmekuviini.
Missä oli siinä?
Oli avoimessa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Monta hellää halausta ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Vähän on ikävä 💕
Kiitos. 💕 Hyvää yötä myös sulle, lämpöisin halauksin ja suukoin. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘 Pieni ikävä on. 💕
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä, olenko halunnut mitään, kunhan purkaan omia ajatuksia ja kuvituksia pahimpina iltoina. Tai ehkä joihinkin kysymyksiin olisi ainakin kiva saada vastauksia.
Tasaantumisvaihe?
Vierailija kirjoitti:
Nimettömäni
Piirtää ympyrää
Kämmenselkääsi
Ole siinä vielä hetki
Olen kyllä.
Oon tässä miettiny, kirjoittaisikohan esim 10 kirjailijaa yhdessä kiinnostavamman teoksen kuin ihminen yksinään
Mistä johtuu, että kaivattuaan ajattelee taukoamatta? Halusipa tahi ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on puhdistettu vanhasta elämästäni. Huhhuh mikä urakka. 😩
Miten ihmeessä se onnistuu?
Muskottipähkinöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä kulissista on vaikea irrottautua?
Toinen ei halua erota, pelkäät reaktiota ja mielen pahoittamista?
Et ole valmis luopumaan, pidät yllä toiveita paremmasta?
Elät muiden, ehkä jopa vieraiden ihmisten, odotusten mukaan, "näin vaan kuuluu tehdä"? Olla samanikäisen tai vanhemman henkilön kanssa, ei missään nimessä sopivaa paljon nuoremman. Häpeää ym?
Vastaan sivusta, aihe koskettaa.
Kyllä, pelkään toisen mielen pahoittamista, reaktiota ja vielä enemmän lasten. Pelkään onko voimia kantaa kaikki sen suon yli.
Olen enemmän kuin valmis luopumaan, sillä puolella ei ole yhtään mitään haluja tai toiveita. Eikä tule.
En myöskään ajattele eläväni kenenkään muun odotusten mukaan tässä asiassa, vaikka muuten ehkä helposti niin teen. Koen jonkin verran syyllisyyttä siitä, että tiesin jo aikanaan, ettei kyseessä ole elämäni suuri rakkaus ja silti sitouduin. En tippaakaan halua miellyttää muita esimerkiksi uuden kumppanin iän suhteen. Minun valintani on minun valintani. Joutuisimme puheiden kohteeksi, se on selvä, mutta ei se haittaa.
Muutos pelottaa. Turvattomuus. Taloudellinen tilanne tulee olemaan haastava ja se heijastuu lapsiin. Tietyt asiat lisäävät epävarmuutta.
Saisko tähän jotain tunnistetta? (:
16v nuorempi mies.
Ikä täsmää, sukupuoli ei. Tsemppiä! (:
Vai niin😉
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole parempaa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimettömäni
Piirtää ympyrää
Kämmenselkääsi
Ole siinä vielä hetkiTämä on hieno runo!
Vierailija kirjoitti:
Hormonit.
Vierailija kirjoitti:
Muruseni oletko täällä? Minulla on ikävä sua.
Saatan hyvinkin olla 🥰 lukemassa viestejä
Vierailija kirjoitti:
Oon tässä miettiny, kirjoittaisikohan esim 10 kirjailijaa yhdessä kiinnostavamman teoksen kuin ihminen yksinään
Todennäköisesti olis aikamoinen sillisalaatti, 10 eri visiota jne. Onhan kokeiluja tehty.
Miten ihmeessä se onnistuu?