Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Harmittaa vähän kun oli laitettu nimeksi Markku tuohon, kun tunnen yhden älyttömän mukavan Markun, joka ei ole tippaakaan rahan perään. Ainakaan se ei ole elämän sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinneklassikko:
Milloin ihastuit häneen?
Ehkä pari kolme vuotta sitten. Kiinnitti kyllä huomion heti, ja sitten aina pidemmän yhdessä olemisen jälkeen oli enemmän mielessä, mutta toisaalta jäi aina vähän taustalle, jos ei nähty pitkään aikaan tai oli jotenkin tympeä.
Mulla sama, nyt tosin jo pidempään ollut vain taustalla. Luulen, että mulla on menossa ohi koko kaipailu vähitellen, en vain saa hänestä samoja fiiliksiä kuin joskus aiemmin.
Eri
Niin ihmeelliseen oksaan oon yrittäny kurkottaa täysin vapaaehtoisesti. Minkä takia? Miten se mun elämästä olisi tehnyt parempaa? En keksi vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Olet sitten tykännyt hänen kuvastaan. Eipä tarvitse kuvitella enää, että olisit hänestä ohi ja minusta kiinnostunut. Olin jo valmis tekemään tämän kesän aikana jotain, mutta eipä tarvitse. Jokin vaisto se kai oli, että osasin tarkistaa asiaa. Ei tarvitse itseään nolata.
Vielä kun pääsisi näistä tunteista eroon kokonaan.
Olen tykännyt kymmenien ihmisten kuvista. Siitä on turha päätellä mitään. Tykkään kuvasta jos tykkään kuvasta sen ottajasta tai kohteesta riipumatta.
G: mun kaivattu ajaa pienellä valkoisella autolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä uutisia miehille: joku voi jäädä kaipaamaan vaikka peniksenne olisi peukaloon rinnastettavissa oleva kapistus.
Opetushallituksen mukaan nykyään on ihmisille opetettava, että miehillä voi olla pimppi. Tästä voimme vetää johtopäätöksen, että pippelin pituuden ei tarvitse olla klitorista suurempi.
Aivan sama evvvk, lasten keskuudessa tuo ei näy mitenkään
Valitettavasti todellakin näkyy. Koulussa käytetään paljon aikaa opetukselta asian perusteelliseen ja monivuotiseen käsittelyyn.
Mun elinpiiri on täynnä lapsia ja olen itsekin alakoululaisen äiti eikä aihe ole näkynyt mitenkään lasten keskuudessa.
Ei voisi vähempää kiinnostaa, eikä kokemukseni mukaan lapsiakaan.
Lupasit tulla entiselle työpaikalle käymään. Odotan vieläkin. Laita viesti milloin sopii, ihana👩🏻🏫
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyytyväinen tilanteeseesi?
Tämänhetkisestä tilanteestani en muuttaisi mitään.
Tulet taas vahvemmin tänään ajatuksiini, aivan kuin olisi juuri tavattu...Etsin kunnes löydän sut...💘
Kai se on lähdettävä Alkoon.
Sydän pumputtaa, olen hengästynyt enkä jaksa mitään. Ei vaivaa rakastuminenkaan, koska se tapahtui jo vuosia sitten.
Kattokaa ne kumppanit joidenkin muiden kuin rahan ja paperien mukaan! Katsokaa ihminen jonka kanssa pidätte toisistanne aidosti. Elämä on huomattavasti siten mukavampaa, aidompaa, onnellisempaa ja kestävämpää!
Vierailija kirjoitti:
Kai se on lähdettävä Alkoon.
Kuulostaa just hyvältä suunnitelmalta. Alan leikkaamaan verhoa..
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa ne kumppanit joidenkin muiden kuin rahan ja paperien mukaan! Katsokaa ihminen jonka kanssa pidätte toisistanne aidosti. Elämä on huomattavasti siten mukavampaa, aidompaa, onnellisempaa ja kestävämpää!
Minä katsoin. Ei tullut onnellista liittoa.
Voi Ralph Fiennes missä lienet vietät tiistaita. Kuka saa painaa päänsä kainaloosi?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on ihme miten sut löysin..
Kohtasitte kaipaus ketjussa? Niin mekin. Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
G: mun kaivattu ajaa pienellä valkoisella autolla.
Ajoi ennen
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on ihme miten sut löysin..
Löytyikö puskista?
Vierailija kirjoitti:
Voi Ralph Fiennes missä lienet vietät tiistaita. Kuka saa painaa päänsä kainaloosi?
Eikö sinua kehotettu jo viikonloppuna varaamaan lento Roomaan?
Miten se liittyy viisauteen?