Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 25-vuotias ei voi muistaa, mikä hänen k.a oli peruskoulun päättötodistuksessa?

Vierailija
25.06.2023 |

"En mä muista!" Ja ihmettelevä katse.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä nykyään edes lasketa todistuksiin, joten pitää nähdä vaivaakin sen vuoksi. Kuka tuollaisia jaksaa miettiä kun sillä ei ole mitään väliä?

Vierailija
22/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vain kehtaa sanoa. Mä olen 36v ja muistan peruskoulun päättötodistuksen arvosanat sekä lukiosta jokaisen kurssin arvosanan.

Vaude kun olet huippu.

Kiitos. Muistan myös yliopiston jokaisen kurssiarvosanan, mutta siitä nyt on tietysti paljon vähemmän aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä tarvitaan?

Vierailija
24/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään muista. Eihän sillä ole mitään merkitystä. Jotain kasin liepeillä kai, vähän alle tai yli luulisin. En muista edes lukion todistuksen keskiarvioa. Ainoastaan sen tiedän, että ylioppilastodistuksen yleisarvosana oli M.

Vierailija
25/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista edes mitä söin viikko sitten, mutta tässäpä silti elelen eteenpäin.

Vierailija
26/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vain kehtaa sanoa. Mä olen 36v ja muistan peruskoulun päättötodistuksen arvosanat sekä lukiosta jokaisen kurssin arvosanan.

Vaude kun olet huippu.

Kiitos. Muistan myös yliopiston jokaisen kurssiarvosanan, mutta siitä nyt on tietysti paljon vähemmän aikaa.

Itse en muista yläkoulun, en lukion, enkä yliopistonkaan kurssiarvosanoja, mutta se ei kyllä johdu siitä, että arvosanat olisivat huonoja, vaan siitä, että koen, että niiden muistaminen ei ole mitenkään tärkeää. Yo-kirjoitusten ja gradun arvosanat muistan, mutta niitäkään kukaan ei ole kysellyt jälkikäteen.

Vierailija
27/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun todistuksessani niitä ei ollut edes laskettu.

Vierailija
28/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua sanoa sitä. Itse muistan omani vuodelta 1980 enkä häpeä sitä lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän