Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus ja herääminen suohirviön vierestä.

Vierailija
25.06.2023 |

Yksi keino on juoda lisää niin hirviö muuttuu prinseksaksi tai prinssiksi uudestaan. Tuohan on niin tavallista ettei kelpaa uutiseksi missään. Sitten on niitä poikkeuksia kuten mulla joskus vuosia sitten juhannuksena. Heräsin ja päättelin heti että olen jossakin oudossa paikassa. Sekunneissa tajusin tää on teltta. Sitten huomasin vieressä nukkuvan naisen. Aivan liian kaunis mulle ja seuraava havainto ollaan molemmat alasti peiton alla.

Olihan se järkytys sille naiselle kun hän heräsi. Sillä hän oli pettänyt. Jäi siitä vielä kiinni ja poikkiskaan ei sitten loppupeleissä uskaltanut tapella. Oikeastaan ihan jees juhannus sinä vuonna kun näin jaksaa muistella.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarinan opetus, suohirviöt olit sinä.

Vierailija
2/2 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tarinan opetus, suohirviöt olit sinä.

Niinpä tuo on yksi näkemys siitä kerrasta. Tosin et ota huomioon mun itsesäälikertoimia. Näen itseni rumempana kuin oikeasti olen. Oikeasti tarvisin lasit joilla näkee maailmassa kaiken huonommin. Toinen mikä auttaisi paljon olisi eutanasia. Lopettaisin heti omat kärsimykset. 

Nykymaailma opettaa sun täytyy olla paras ja kaunein/komein. Muuten olet luuseri jolla ei ole oikeutta elää. No en mä eläkkään. Olen vain valitettavasti olemassa. Jos siihen haluaa tehdä muutoksen niin kannatan ihan täysillä. Luoti, nappi, pilleri tai piikki. Kunhan kertalaakilla etten jää kitumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi