Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvaa henkistä väkivaltaa kotona

Vierailija
25.06.2023 |

Olen ollut aivan lopussa ja elinvoimaton pitkään. Nyt sain olla vähän aikaa yksin kotona viikonloppuna ja olin onnellinen ja energinen. Kun mies ja teini tulivat kotiin, sama p@sk@ tunnelma palasi. Ennen edes tervehtimistä ovesta sisään astuessaan teini alkoi arvostella minua rumasti ja komennella. Tajusin että olen päivittäin ihan törkeän henkisen väkivallan kohteena kotonani.

Miten tuollainen teini saadaan käyttäytymään kunnioittavammin minua kohtaan? On varmaan myöhäistä jo ja olen kasvattanut hänet huonosti, mutta mitä voi tehdä enää/vielä? Olen ollut pitkäpinnainen ja yrittänyt ymmärtää, että kaikki murrosikäiset ovat sellaisia ja että hän tarvitsee pohjimmiltaan rakkautta.

Olen nyt kuitenkin siinä pisteessä, että haluaisin jättää perheeni ja muuttaa pois yksin. Jotain muutosta pitää siis tulla. Miten?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini ei kiusaa yksin vaan saa isältään hiljaisen hyväksynnän, se on normiperuskuvio myös perheen sisäisessä kiusaamisessa. Jotta nyt naiselliset keinot peliin ja mies takaisin itselle, teinin kimppuun ei pidä käydä silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän