Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Downsiftaajat

Maarit
25.06.2023 |

Onko kukaan katsonut aReenalta ko. sarjan kaikkia kolmea kautta? Mitä piditte? Mä olin pettynyt, kun kakkosjaksojen jälkeen olikin mennyt monta vuotta ja kolmonen ei oikein nyt nappaa. Kakkkoselta jäi kesken muutama mehevä aihe, jotka vain unohdettiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ykkönen oli hyvä, suorastaan loistava. Sitten alkoi alamäki. Ihan kuin Kimmossa myös. Jossa by the way moni sama näyttelijä.

Vierailija
2/6 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ykkönen oli hyvä, suorastaan loistava. Sitten alkoi alamäki. Ihan kuin Kimmossa myös. Jossa by the way moni sama näyttelijä.

No, Jussi Vatanen hyvä molemmissa, mutta downsiftaajat olis saanut jäänyt yhteen kauteen, kolmonen ihan floppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kausi oli hyvin outo. Lottovoittoepisodikin vain unohtui jonnekin.

Vierailija
4/6 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kolmoskausi olisi ollut jotain ihan muuta sarjaa, se olisi ollut ihan hyvä. Nyt tuntui irralliselta. 

Vierailija
5/6 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mule taas ykkönen oli jo sen verran rasittavaa huutamista paikoitellen, etten muista katoinko mä sitä edes kokonaan loppuun. Nuorten rouvien hahmot vaan jostain syystä huusivat paljon.

Vatanen nyt oli taas hyvä. Reilu jätkä naapurista myös. En muista nimeä. Pirkkapekan munan muistan nähneeni.

Vierailija
6/6 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt kolmoskaudesta, olis nyt vaan jatkaneet suoraan 2.kauden tapahtumista. Miten ne pääsi siitä kuolleen naapurin tyttärestä eroon? Miten yhteenpaluu tapahtui? Mitä sille Tommin vanhalle kaverille ja naapurille (ja sen perheelle) kävi?