Huhtikuusta laihtunut vajaa 9kg
Kommentit (7)
Huonosti. Tolla tahdilla tulee korkojen kera takaisin. Anna ku arvaan, keto, vhh, pätkäpäästo? Tai kalorit vedetty liian alas.
Tottakai on hyvä, jos laihduttamiselle on tarvetta :)
Alussa lähtee nesteitä paljon , jos on tosi iso ylipaino. Painon putoaminen voi välillä vähentyä.
No, onhan se hyvin, jos olet kuitenkin vain muuttanut ruokavaliotasi... Eli siirtynyt terveellisemmälle linjalle.
Alkaako muuten esim. käsivarsien ihossa näkyä se laihtumisesti. Iho näyttää ryppyisemmältä kun rasvakudosta lähtenyt alta...
Mä olen laihtunut myös, mulla lähtöpaino oli noin 65 ja tällä hetkellä pari päivää sitten vaa'alla käytynyt 52... Mulla ei tosin ole ollut mitään tarvetta laihduttaa... Ja mulla näkyy esim. käsivarsissa se ihonalaiskudoksen kuihtuminen pois.. Kammottavan näköiset käsivarret, jaloissa ei onneksi vielä näy... Pitää vissiin alkaa mättää voita naamaan pakettikaupalla, paranesiko käsivarsien ulkonäkö....
Jos ap olet tahattomasti, mitään asialle tekemättä laihtunut tuon 9 kg, niin sinuna lähtisin lääkäriin selvittämään, mikä on vialla. Mutta jos olet tehnyt töitä tuon eteen, niin hattua vaan päästä!
Up