Mitä lahjaksi perheellisille vanhemmille, joilla on jo kaikkea?
Kommentit (8)
mikään ei ilahduttaisi itseäni ja miestä enempää kuin lastenvahtiapu, päästäisiin yhdessä kahdestaan jonnekin, kun edellisestä kerrasta on ainakin neljä vuotta.
Tämän joulun uutuus on kirjakaupoissa myytävät rakkausviesti- jääkaappimagneetit (sisältävät sopivia sanoja, joilla voi kirjoittaa rakkausviestejä arjen keskellä jääkaapin oveen), tai itse tehty lahjakortti lastenhoitoavusta & leffaliput yms.
jos kaikkea tosiaan löytyy, eikä meinaa keksiä muuta lahjaa, se ontakuuvarma lahja, kaunis ajatus ja muistetaan varmasti! Hitsit kun olisin muistanut tuon itsekkin aiemmin..
Minä ja mies saatiin lahjakortit Hesburgeriin :). Musta oli aivan ihana ja uhrautuva lahja antajiltaan! Puuhaviikonloppuna ei tosin miehen kanssa mihinkään Hesburgeriin menty vaan pidettiin ihan oma puuhaviikonloppu kotona, kerrankin kahdestaan :)!
Jos mietin mitä itse haluaisin, niin suklaa ois kyl ihanaa, joku ISO rasia.
Tai sitten laadukkaita käsipyyhkeitä, ovat aika kuluneita vuosien saatossa.
Katselin just ihania Maria Drockilan kynttilöitä, 18e tais olla halvimmasta päästä, mut oli tosi kaunis. Siitä ei tule velvollisuuksia saajilleen niin kuin koriste-esineistä joita sit pitää säilyttää kun ei kehtaa heittää pois jne. Ne saa usein pyydettäessä kauniisti pakattunakin sellofaaniin liikkeessä.
Lahjan saaja saa kortin, jossa ilmoitetaan, että hänen vuohensa lahjoitetaan johonkin kehitysmaahan perheelle, jonka toimeentulo kohenee sitä kautta.