Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te keiden miehet ovat pikkujouluissa nyt

Vierailija
09.12.2006 |

Ajatelkaa kuinka tanssivat ja suutelevat vieraita naisia juuri nyt, wc:ssä on mukava käydä vähän pildee mulkulla kokeilemassa.

Tämä on totuus, miehet ovat just tälläsiä ja huomenna ollaan niin ihania omalle naiville muijalleen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenköhän kanssa se siellä oikein suutelee ?? Doh, ei se tavara siitä mihinkään kulu ja kunhan ei tee itselleen jakoperseen mainetta, ei tuo tauteja eikä minulle enempiä epäilyksiä mitään tapahtuneen, niin samapa tuo jos välillä maistaa vähän vierastakin.

Vierailija
2/5 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydytkö itse samalla tavalla pikkujouluissa tai baarissa ilman miestä? Se on käsittääkseni ainoa syy luottaa toiseen noin vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin itse eilen pikkujouluissa ja teki oikein pahaa kun tietämäni naimisissa oleva mies lähti hotellihuoneeseen vieraan naisen kaa.

Vierailija
4/5 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattumoisin tiedän et miehet käyttäytyvät noin ja en viitsi sen kummemmin kertoa mistä tiedän.

Tiedän myös miehiä joita ei pikkujoulut kiinnosta ja he ovatkin sit niitä tosi miehiä, joille merkitsee oma vaimo enemmän eikä kuolaaminen vieraiden perään ja huom! olen sinkku ja vapaasta tahdosta.

Vierailija
5/5 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki Naiset tykkää virkkaamisesta?