Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmat ihmiset jotka poistavat FB-kavereista kun et ole aktiivinen? Onko teillä tällaisia tuttavia joiden kanssa kuitenkin livenä tekemisissä?

Vierailija
24.06.2023 |

Vähän outo fiilis tuli kun huomasin pudonneeni yhden tällaisen kavereista pois Facesta kokonaan. Soittelee mulle kyllä kuulumisiaan jne mutta en enää itse jaksa tuonne sivulle päivittää mitään enkä kyllä totta puhuen seuratakaan muita. Luulisi kyllä että tällaisen "uussukulaisen" kanssa voisi silti olla FB-kaveri mutta eipä näköjään. Ei mulla muita (esim. vanha kummitätini tms) ole hävinnyt vaikka käyttäydyn samalla tavalla kuin tämän yhden kanssa ja oma viimeisin postaus on jostain 5 vuoden takaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi, aina syntymäpäiviensä aikaan mesoaa poistavansa 'turhat' kaverit eli ne, jotka eivät ole onnitelleet (pienessä sievässä). En jaksa olla aktiivinen somessa ja tämä lähinnä naurattaa. Mutta joo, ehkä ikäpolvikysymys. Vielä en ole kenkää saanut.

Vierailija
2/4 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole facebookissa, ei ole riippuvainen siitä millään lailla eikä tarvitse pohtia tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti vanhemmilla ihmisillä ei ole netiketti hallussa.

Vierailija
4/4 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain siivoushulluja alkaa ärsyttämään passiiviset ja "turhat" ihmiset yhteystiedoissa.