Miten saada mies toteuttamaan ovat toiveeni
En vaadi liikoja, tykkään kun nännejä purraan kevyesti, rintoja puristelemaan kunnolla, niskaa purraan kevyesti tai hyväillään. Tykkään kokeilla erilaisia asentoja tai kun edes joskus pannaan kovaa ja kunnolla.
Saan kerjätä tätä kaikkea, mies ei tee koskaan oma-aloitteisesti. Minun toiveiden huomioiminen on nolla ja se on alkanut häiritä. Olen sanonut ja pyytänyt, ei toimi. Ei osaa sanoa syytä.
Onko kukaan kokenut vastaavaa?
Kommentit (14)
Juu. Lähes kaikilla miehillä on sama juttu. Nainen vain makaa fleguna ja toivoo jotain, mistä ei saa mitään selkoa.
..vastapalloon, Ota koppi: " Miten saada naiset toteuttamaan ovat toiveeni ? " Mies-in-Heat..
ihan Samoinsanoin:"Saan kerjätä tätä kaikkea, naiset ei tee koskaan oma-aloitteisesti. Minun toiveiden huomioiminen on nolla ja se on alkanut vit**taa. Olen sanonut ja pyytänyt, ei toimi. En osaa sanoa syytä.
Onko kukaan kokenut vastaavaa? " En-usko-Naiset..
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat vaan itsekkäitä.
Ei yhtään kummempua kuin naisetkaan ha meillä sentään luonto ha biologia takana, on naisia jotka aina haukkuu he eivät ole viriilimmästä päästä.
Minä olen pyytänyt miljoonasti, että saisin hoitaa kunnolla mieheni kalustoa! Eilen sitten menin ja nuolin ja otin suihin ja nuolin pallit ja kaikkea, muttta sitten aika pian hän vaan halusi panna.
Ja älkää väittäkö etten osaa..mies nauttii kovasti kyllä! En vaan saa tehdä mitä haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pyytänyt miljoonasti, että saisin hoitaa kunnolla mieheni kalustoa! Eilen sitten menin ja nuolin ja otin suihin ja nuolin pallit ja kaikkea, muttta sitten aika pian hän vaan halusi panna.
Ja älkää väittäkö etten osaa..mies nauttii kovasti kyllä! En vaan saa tehdä mitä haluaisin.
Mies taitaa vaan tykätä että sulla on niin hyvä pillu ettei orgasmia kannata muualle haaskata?
Jos hän toteuttaa halujasi pyydettäessä, niin mikä ongelma tuossa on? On vaan liikaa vaatia että hän *haluaisi* samaa kuin sinä
Kumppanin spontaanius tuossa tilanteessa nostaa haluja ihan eri tavalla sehän se pointti on . Itse miehenä saan tehdä aina kaikki aloitteet ja itse en saa yleensä paljon mitään . Tätä on jatkunut jo vuosia . No yhden kerran tässä joku aika sitten vaimo tuli viereeni nukkumaan mennessä ja alkoi hyväillä karvaista rintaani . Heti alkoikin tuntua hyvältä ja vaimon käsi meni vielä alemmas ja kalu heräsikin heti eloon . Normaalia nuorelle miehelle mutta kun olen yli 60 niin yllätyin itsekin tästä. Yleensä tarvitsen sen sildenafiilin mutta nyt tuntui siltä että toimii . Heitin vaatteet pois ja pian olimmekin täydessä hyväilyjen ja suudelmien touhussa. Vaimo kysyi vähän ennen h- hetkeä että onnistuuko ja sanoi että taitaa nyt onnistua . Molemmat tykkäsi tilanteesta minkä myös vaimo mainitsikin lopuksi vaikka oltiin jo ennen aloitusta ihan väsyksissä .
Tätä se haluttuna oleminen tarkoittaa ja mainitsinkin vaimolle että tämä on parasta mitä voi toinen tuntea. Kukin tyylillään tietysti ilmaiskoot haluansa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat vaan itsekkäitä.
Tämän perusteella kannattaakin haukkua kaikki maailman miehet.
Ei jösses mitä skeidaa!!!
No jos siitä miehestä tuntuu, et se jotenki satuttaa sua, jos pitäis purra tai sen mielestä liian rajusti puristella. Jos se ei tunne oloaan mukavaksi tehdessään sellaista, ni ei sekään ole hyvä, et väkisin pitäis.
Vie sekin fiilistä jos vastentahtoisesti tekee ja tuntuu itestä pahalta "satuttaa".
Pitäis varmaan yrittää löytää sellasia tapoja, mitkä miellyttäis molempia ja molemmat nauttis. Tietysti jos ei oo itelle vastenmielistä tai tunnu pahalle ni voihan/ pitäähän sellaisia tehdä toisen mieliksi jos tietää, et toinen tykkää. Mut ihan kaikkea ei vaan saa pelkästään oman mielen mukaan, ku kaks siinä harrastelee ja molempien nautinnosta kyse ja jos erilaiset mieltymykset.
Kysy siltä tuntuuko siitä pahalle tehdä sellasia ja jos ei ni sit voisit sanoo et olis kiva yllätys, jos tekis joskus niin oma-aloitteisesti.
Joillain miehillä saattaa olla kuulo vähän huono ja saattaa kestää hetki, ennenku asia menee ihan sinne perille, et suosittelen toistamaan muutamaan kertaan varmuudeksi :)
N47
Fica kirjoitti:
No jos siitä miehestä tuntuu, et se jotenki satuttaa sua, jos pitäis purra tai sen mielestä liian rajusti puristella. Jos se ei tunne oloaan mukavaksi tehdessään sellaista, ni ei sekään ole hyvä, et väkisin pitäis.
Vie sekin fiilistä jos vastentahtoisesti tekee ja tuntuu itestä pahalta "satuttaa".
Pitäis varmaan yrittää löytää sellasia tapoja, mitkä miellyttäis molempia ja molemmat nauttis. Tietysti jos ei oo itelle vastenmielistä tai tunnu pahalle ni voihan/ pitäähän sellaisia tehdä toisen mieliksi jos tietää, et toinen tykkää. Mut ihan kaikkea ei vaan saa pelkästään oman mielen mukaan, ku kaks siinä harrastelee ja molempien nautinnosta kyse ja jos erilaiset mieltymykset.
Kysy siltä tuntuuko siitä pahalle tehdä sellasia ja jos ei ni sit voisit sanoo et olis kiva yllätys, jos tekis joskus niin oma-aloitteisesti.
Joillain miehillä saattaa olla kuulo vähän huono ja saattaa kestää hetki, ennenku asia menee ihan sinne perille, et suosittelen toistamaan muutamaan kertaan varmuudeksi :)N47
Aika monta kertaa olen tässä 20 vuoden aikana toistanut. Ja tehnyt vastapuolisesti sellaista josta en nauti mutta tiedän miehen nauttivan. Ja kyllähän sitä voi joka kertaa pyytää tai sanoa, mutta se kiihoittaa ihan eri lailla kun toinen tekee omatoimisesti ja spontaanisti. Yhtä lailla mieheni tykkää herätä siihen, että otan suihin tms. vaikka en minä siitä niin nyt nauti. Eikä mua tarvi verille purra, sellaista pientä näykkimistä, vähän hampaita hivuttaa. En oikein ymmärrä tuota, että kaikea ei saa aina oman mielen mukaan, kun sais edes kerran vuodessa.
ap N51
Vierailija kirjoitti:
Kumppanin spontaanius tuossa tilanteessa nostaa haluja ihan eri tavalla sehän se pointti on . Itse miehenä saan tehdä aina kaikki aloitteet ja itse en saa yleensä paljon mitään . Tätä on jatkunut jo vuosia . No yhden kerran tässä joku aika sitten vaimo tuli viereeni nukkumaan mennessä ja alkoi hyväillä karvaista rintaani . Heti alkoikin tuntua hyvältä ja vaimon käsi meni vielä alemmas ja kalu heräsikin heti eloon . Normaalia nuorelle miehelle mutta kun olen yli 60 niin yllätyin itsekin tästä. Yleensä tarvitsen sen sildenafiilin mutta nyt tuntui siltä että toimii . Heitin vaatteet pois ja pian olimmekin täydessä hyväilyjen ja suudelmien touhussa. Vaimo kysyi vähän ennen h- hetkeä että onnistuuko ja sanoi että taitaa nyt onnistua . Molemmat tykkäsi tilanteesta minkä myös vaimo mainitsikin lopuksi vaikka oltiin jo ennen aloitusta ihan väsyksissä .
Tätä se haluttuna oleminen tarkoittaa ja mainitsinkin vaimolle että tämä on parasta mitä voi toinen tuntea. Kukin tyylillään tietysti ilmaiskoot haluansa.
Tämähän se juuri, kun joudun pyytämään niin se vie halut pidemmän päälle. Ei kai auta kun ottaa taas kerran vakavasti asia puheeksi.
ap
Herää kysymys; miksi olet ajautunut suhteeseen tuollaisen aseksuaalin kanssa?