Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homofobia ja transfobia rikoslakiin!

Vierailija
24.06.2023 |

Homofobia ja transfobia tulisi säätää rangaistavaksi. Kaikki, jotka lausuvat
tai kirjoittavat homofobisia tai transfobisia kommentteja, tulisi tuomita 1 - 3 vuoden vankeuteen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa Jokaisella ihmisellä on oikeus mielipiteeseen eikä Suomessa milloinkaan tule olla mielipidevankeja.

Vierailija
2/18 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä kommentit olisivat? Jos sanon että en voisi homoilla enkä seurustella transnaisen kanssa niin olisiko se 3 vuotta vankeutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin miesviha ja heterofobia. M28

Vierailija
4/18 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää homoja tai transeja, halveksunta ja inhoaminen ovat eri asioita. 

Vierailija
5/18 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa Jokaisella ihmisellä on oikeus mielipiteeseen eikä Suomessa milloinkaan tule olla mielipidevankeja.

Miten tuo liittyy syrjintään?

Vierailija
6/18 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeavat vaan reilusti leirille. Takaan että yhteiskunta muuttuu iloisemmaksi.

Vierailija
7/18 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä kommentit olisivat? Jos sanon että en voisi homoilla enkä seurustella transnaisen kanssa niin olisiko se 3 vuotta vankeutta?

Kuulemma on transfobiaa jos sanoo että vain naisilla on kuukautiset.

Ohis

Vierailija
8/18 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan vain jos tarkoin määritellään että mitä ne on eikä anneta tulkinnan vapauttaa jonka puitteissa toista voidaan syyttää foopikoksi mistä tahansa asiasta kuten vaikkapa aseksuaalisuuden takia. Itse siis olen Ace ja minua on syytetty monta kertaa transfoobikoksi sen takia että en koe minkäänlaista seksuaalista vetoa (atraction) ketään ihmistä kohtaan.

Vierailija
9/18 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tulisi olla rikollista ainoastaan noita kahta kohtaan? Miksei sitten samantien kaiken muunkin haukkuminen?

Vierailija
10/18 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo- ja transfobia pakolliseksi kaikille, rangaistuksen uhalla.

Vierailija
11/18 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pelosta tulisi rangaista :D älkää ny reikäpääät viittikö

Vierailija
12/18 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä minä peloilleni voin? Tuo olisi fasismia.

Vierailija
13/18 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnialoukkaus- ja vihapuhelain päivityksellä saataisiin kaikki seksiaali- ja sukupuolifobiat sekä mies- ja naisvihat näiden rikoslakien alle. Ne vain pitää määritellä tarkasti, jotta ei tule väärinkäytöksiä ja -syytöksiä.

Vierailija
14/18 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä minä peloilleni voin? Tuo olisi fasismia.

Totta. Jos olen foobikko, niin sitten olen foobikko eikä kenelläkään ole oikeutta sitä kyseenalaistaa millään tavalla.

Eikös se suunnilleen näin mene se woke...??

Vierailija
15/18 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On transfobiaa. Nykyään muut ihmiset saavat määritellä, millaisen ihmisen kanssa voit harrastaa seksiä.

Vierailija
16/18 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli se kun ostin kaupasta omenia ja joku nainen tai mies tuli huutamaam siihen että olen hirveä transfoobikko ja vetosi Raamatun luomiskertomukseen. Mielestäni nämä syytökset on jo aika saada kuriin, jotta ihmisiä ei voi syyttää mistä tahansa.

Vierailija
17/18 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei ole fobinen, mutta joku arvioi vaikka transnaisen meikkiä tai transmiehen kauluspaitaa? Mitä silloin tapahtuu.

Vierailija
18/18 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras oli se kun ostin kaupasta omenia ja joku nainen tai mies tuli huutamaam siihen että olen hirveä transfoobikko ja vetosi Raamatun luomiskertomukseen. Mielestäni nämä syytökset on jo aika saada kuriin, jotta ihmisiä ei voi syyttää mistä tahansa.

Ei tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi