Pikkuveli lyö eikä saa minkäänlaisia seuraamuksia.
Ärsyttää, kun veli saa vain tulla viereen ja mätkiä mielensä mukaan. Äiti samassa huoneessa ja häntä ei kiinnosta. Olen puhunut äidin kanssa asiasta ja ollaan sovittu monia kertoja että seuraavasta lyönnistä tulee rangaistus, mutta tätä ei ole ikinä tapahtunut. Veljen käytös on muuttunut jo aivan järjettömäksi. Lyö ohimennen, Rikkoo tavaroita, Syö toisten ruokia, ja sotkee paikkoja. Aion hankkia spraypullon, täyttää sen chilillä ja vedellä ja jollain desinfiointiaineella jos tällä saisi jonkinlaisen pippurisuihkeen väkerrettyä. Aion suihkauttaa häntä, aina kun hän satuttaa minua. Olen siis alaikäinen.
Kommentit (25)
90-luvulla, kun pikkuveli löi, lyötiin takaisin. Mutta ennen olikin elämä yksinkertaisempaa.
Oletko sinä tyttö tai nainen? Jos olet, niin veljesi ei tee mitään pahaa, koska kyllä naisia saa lyödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti wt perheen normipäivä.
Idiootti. Ihan kuin rikkaissa ja "hyvissä" Ullanlinna-perheissä ei tapahtuisi ikinä tuollaista
Ullanlinnassa uitetaan perhe ennen kuin kääritään emäntä mattoon.
Meillä oli vähän sama kun olin lapsi. Kun mikään puhe ei auttanut, eikä vanhempia kiinnostanut, pieksin sen kakaran niin että meni kerrasta perille.
Lastensuojelu ei hyväksy kurinpitoa eikä rangaistuksia, joten yhteydenotto sinne tarkoittaa, että joutuu ojasta allikkoon.